Rebeccaa schreef:Interessante dingen staan hier tussen en ik ga er binnenkort ook maar eens voor kijken. Ik ben gewoon bijna constant nerveus of zenuwachtig.. alles wat te maken heeft voor school, wanneer ik ga sporten, wanneer ik de hond uit ga laten..ben gewoon altijd nerveus als ik het huis uit moet en al helemaal als mensen (vooral leraren) tegen me praten of iets. niet fijn.
Ik weet niet of dan het probleem opgelost is met pilletjes. Misschien is professionele hulp beter? Ik vroeg erna omdat ik echt super zenuwachtig ben als ik op wedstrijd ga. Dan is het net of mn lichaam en hoofd niet meer samen willen werken
ben gewoon altijd nerveus als ik het huis uit moet en al helemaal als mensen (vooral leraren) tegen me praten of iets. niet fijn.
) om die prestratiedrang en die zenuwen te drukken. Het hielp enigzins, maar ik zoek toch iets permanenters, want soms is het toch wel erg lastig. Het is ook één van de redenen waarom ik niet geniet van wedstrijden en daar toch mee gestopt ben, maar over een half jaar komen er weer 3 exames aan met mijn hond en ik wil niet weer blokkeren.