Astaloca schreef:trouwens jij als aankomend verpleegkundige zou het eigenlijk toch wel moeten weten dacht ik zo?
sssst.... Daarom ga ik ook mooi het ziekenhuis in
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
want dat had ik toen
ik heb ze maar een paar keer gebruikt maar de dag erna voelde ik het nog branden, auw! Ik vertrouw nu maar gewoon op de pil en dat gaat tot nu toe nog steeds goed.
behalve dat het dan pijn deed, voelde ik ook niks meer. En mijn toenmalige vriend vond het ook niks, zonder voelde hij veel meer. Mijn huidige vriend en ik doen het ook lekker zonder.
smaakje, tja, dat doen we wel even zonder (vaste realtie, geen ziektes), scheuren hebben we nog nooit meegemaakt en ik hoef niet meer naar de wc te gaan achteraf, super
evdpanne schreef:Vreselijk om die dingen te kopen, vooral als je er speciaal om moet vragen. Bij de etos kun je ze gewoon uit het schap pakken....
nikilover schreef:evdpanne schreef:Vreselijk om die dingen te kopen, vooral als je er speciaal om moet vragen. Bij de etos kun je ze gewoon uit het schap pakken....
Dat vind ik ook.. moet je met die medewerker gaan pielen wat je wilt hebben, of even vergelijken... nee laat mij ze ook maar lekker zelf uitzoeken.
Overigens vind ik die dingen niet te betalen..
Mijn vriendin ging een keertje condooms halen en ik was erbij.. ze was gewoon 12 euro kwijt voor 2 pakjes van Durex..
En altijd maar afvragen waarom jongeren seks hebben zonder condoom en dan een SOA oid oplopen...

Citaat:Dat vind ik ook.. moet je met die medewerker gaan pielen wat je wilt hebben, of even vergelijken... nee laat mij ze ook maar lekker zelf uitzoeken.
Overigens vind ik die dingen niet te betalen..
Mijn vriendin ging een keertje condooms halen en ik was erbij.. ze was gewoon 12 euro kwijt voor 2 pakjes van Durex..
En altijd maar afvragen waarom jongeren seks hebben zonder condoom en dan een SOA oid oplopen...
Citaat:Precies! Ze moeten die dingen gewoon bijna gratis maken
edit: Je hebt ook van die grootverpakkingen die zijn wel goedkoper, maar ja als je daar dan weer mee bij de kassa staat heb ik al de slappe lach