Condooms

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-12 23:06

Astaloca schreef:
trouwens jij als aankomend verpleegkundige zou het eigenlijk toch wel moeten weten dacht ik zo? :D

sssst.... Daarom ga ik ook mooi het ziekenhuis in :)*

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 23:38

Het vrouwencondoom?

xSCWx

Re: Condooms

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-12 23:51

Dat zorgt voor een nog gekker moment...
"Even wachten, moet eerst mijn condoom indoen"
Of begin van de avond al indoen en dan hopen dat je niet meer naar de wc hoeft.
Heeft hij ook het idee dat 'ie zonder condoom mag :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 00:36

VWB "heeft de man ze" en "welke maat", daar ben ik heel gemakkelijk in. De man zorgt er maar voor, dan kan 'ie direct de juiste maat kiezen voor zichzelf, hoef ik me daar niet druk om te maken, en heeft 'ie ze niet dan gebeurt er niks :D

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 00:58

Mijn vriend vroeg in het begin van onze relatie of ik alsjeblieft aan de pil wilde gaan, want hij vond condooms toch zulke ondingen.
Waarop ik zei dat ik sowieso de pil slikte, was ie bijna beledigt dat ik hem had laten stuntelen haha.
Voor mij wel een goede check dat het qua mogelijke ziektes wel oké zat.

Ik heb ze nog nooit gekocht, zou het ook echt niet durven denk ik. En omdoen ben ik ook geen ster in (wat wil je als je dat in de 2e klas leert met een banaan in een schoenendoos? Of om elkaars vingers? Ieeeeh)

Als ik diep nadenk kan ik me wel herinneren dat ze erg chemisch smaakte en aardbei vooral heel vies zoet was. Maar dat was mijn eerste 'echte' vriendje en op die leeftijd had ik toch liever rubbersmaak dan wat anders :')

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:04

Moderatoropmerking:
Beste dames en heren, Ik heb enorm veel flauwe reacties verwijderd. Ik wil dit topic graag laten staan dus heb ik ervoor gekozen een flink aantal reacties te verwijderen. Graag vanaf hier ontopic. Het is in potentie een leerzaam topic dus laten we dat vanaf hier zo houden

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:09

Myra schreef:
Altijd te kleine kopen: gun die mennekes ook wat zelfvertrouwen ;)
_O-

Heb weinig condooms gebruikt moet ik zeggen, is iig aan begin van mijn relatie geweest. Toen was ik 16.
Nu inmiddels al 8 jaar samen met hem, en over 16 nachten trouwen we haha.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:15

Kopen vind ik ook niet erg hoor, neem gewoon normale :)
Ookal slik ik de pil.

En, aangezien ik nogal onhandig ben met mijn nagels enzo,
mag hij hem lekker zelf omdoen. :+

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:22

Boeiend topic
Ik vind dat de man daar zelf voor moet zorgen.
Hij weet zijn maat zelf het beste. :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:27

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:29

via je verzekering, jongeren pakket, kan je ook 1x per jaar of 1x in de 2 jaar condooms gratis bestellen :p

even aanvinken op internet, en een paar weken later liggen ze anoniem in de brievenbus... tenzij je ouders je post open maken :+ want dat had ik toen :o

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:30

Leuk topic :D

Ik heb nu wel een vriend maar als ik nu geen vriend zou hebben en dan toch eens .. je weet wel :D
Dan mocht'ie er mooi zelf voor zorgen. Anders zal er niet veel actie zijn!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:32

Condooms... kan me niet eens herinneren wanneer ik die voor het laatst gebruikt heb :') ik heb ze maar een paar keer gebruikt maar de dag erna voelde ik het nog branden, auw! Ik vertrouw nu maar gewoon op de pil en dat gaat tot nu toe nog steeds goed.

Ik hekel condooms :') behalve dat het dan pijn deed, voelde ik ook niks meer. En mijn toenmalige vriend vond het ook niks, zonder voelde hij veel meer. Mijn huidige vriend en ik doen het ook lekker zonder.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:38

Vreselijk om die dingen te kopen, vooral als je er speciaal om moet vragen. Bij de etos kun je ze gewoon uit het schap pakken....

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:47

als het brandt, denk ik dat je latexallergie hebt? er zijn ook latexvrije condooms :j
Ik vind het ideaal, ik ben gestopt met al die hormonen, voel me veel beter, en van die condooms hebben we niet veel last hoor...omdoen gaat vlotjes, stinken doet het eigenlijk niet? (wij hebben wel alleen durex), al helemaal niet dat je handen nog blijven stinken :n smaakje, tja, dat doen we wel even zonder (vaste realtie, geen ziektes), scheuren hebben we nog nooit meegemaakt en ik hoef niet meer naar de wc te gaan achteraf, super :D

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:52

evdpanne schreef:
Vreselijk om die dingen te kopen, vooral als je er speciaal om moet vragen. Bij de etos kun je ze gewoon uit het schap pakken....

Dat vind ik ook.. moet je met die medewerker gaan pielen wat je wilt hebben, of even vergelijken... nee laat mij ze ook maar lekker zelf uitzoeken.

Overigens vind ik die dingen niet te betalen..
Mijn vriendin ging een keertje condooms halen en ik was erbij.. ze was gewoon 12 euro kwijt voor 2 pakjes van Durex..
En altijd maar afvragen waarom jongeren seks hebben zonder condoom en dan een SOA oid oplopen...

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 09:53

nikilover schreef:
evdpanne schreef:

Dat vind ik ook.. moet je met die medewerker gaan pielen wat je wilt hebben, of even vergelijken... nee laat mij ze ook maar lekker zelf uitzoeken.

Mijn vriendin ging een keertje condooms halen en ik was erbij.. ze was gewoon 12 euro kwijt voor 2 pakjes van Durex..
En altijd maar afvragen waarom jongeren seks hebben zonder condoom en dan een SOA oid oplopen...

Precies! Ze moeten die dingen gewoon bijna gratis maken :')

edit: Je hebt ook van die grootverpakkingen die zijn wel goedkoper, maar ja als je daar dan weer mee bij de kassa staat heb ik al de slappe lach :=

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:55

Je kunt ze op internet gratis bestellen :P

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:56

Citaat:

Citaat:
Precies! Ze moeten die dingen gewoon bijna gratis maken :')

edit: Je hebt ook van die grootverpakkingen die zijn wel goedkoper, maar ja als je daar dan weer mee bij de kassa staat heb ik al de slappe lach :=

Vind ik ook! :)

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:57

Peerke_ schreef:
Je kunt ze op internet gratis bestellen :P

echt waar?? *\o/*

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 09:58

www.zerocondooms.nl

Als je je aanmeld krijg je volgensmij zoveel punten om 1 set van 10 of zo te bestellen...
En als je dan hun mailtjes leest en een keer aan een enquête mee doet krijg je weer extra punten..
Je kunt er ook diverse andere dingen bestellen :j

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 10:03

Condooms.. Ik vind het ondingen. Dat gestuntel en het gevoel is altijd net niet. Lang leve de pil!!

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 10:08

Vaak kun je op universiteiten en dergelijke ook gratis condooms krijgen toch? Ik weet eigenlijk niet hoe dat in Nederland zit, maar hier in Glasgow kan ik een oneindige gratis voorraad ophalen bij de NHS service op de campus. :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-12 10:11

Echt? Ik Pb je mijn adres even O:) <<)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 10:11

Inderdaad, dat vragen om condooms vind ik ook zo vreselijk bij de kruidvat oid. Je kunt ze nog beter bij de seksshop halen, dan weet je in ieder geval dat iedereen voor hetzelfde idee in die winkel staat :')

Voor de smaak zou ik overigens smaakcondooms aanschaffen.