Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
StonedRomy schreef:dit is echt een heel handig topic als je weet dat je ongeveer 5 gaatjes hebt... en er waarschijnlijk 4 kiezen getrokken gaan worden... jakkes.
Maar ik ben nu nog steeds bang
Maar weet wel al dat ik nu ook weer vrijwel zeker kan zeggen dat het best meeviel.
De geur vind ik ook vreselijk ja! Littera schreef:Volgens mijn tandarts werkt de verdoving ook niet bij mij, moet ik even doorbijten (echt een traumatische behandeling gehad van zijn assistente die beloofde dat het 'nog een minuut zou duren' en die minuut een stuk langer liet duren en mijn opgestoken hand negeerde), en vervolgens vertelt hij dat er nog veel aan mijn gebit moet gebeuren.
Ik ben al een jaar niet meer geweest omdat ik echt niet durf...![]()
Heel veel succes morgen, beloof jezelf anders wat leuks als je er vanaf bent!
als je soms mensen ziet op tv die niet meer durven te lachen (vaak ook terecht
) dan weegt dat voor mij toch echt op tegen de angst..
en hij verdoofd zonder te vragen bij als ik nog iets voel, of zelfs maar denk te voelen. Tandsteen verwijderen doet hij ook met een 'krabbertje' ipv met het electrische ding. Is net zo akelig, maar doet wel minder zeer als hij je tandvlees raakt
), maar halverwege heb ik toch om een verdoving gevraagd en die werkte echt zéér snel!
Dit kwam volgens haar omdat ze nu gerichter konden spuiten (bij de onderkant was het toen een van m'n achterste kiezen dus lastiger om op de precieze plaats te verdoven)..