Zelf mijn haar verven en bijwerken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:10

Zelf haar verven is makkelijk :j

Gewoon handschoentjes aan, oude handdoek om je nek en goed er doorheen smeren :))
Uitgroei bijkleuren doe ik nooit, ik gooi het er altijd gewoon helemaal doorheen :') Nu zeker want ik heb rood, en dat vervaagd dus doe ik het liever helemaal nog een keertje opnieuw :j

Terug naar mn eigen haarkleur wil ik niet :') Dus hoef me daar ook geen zorgen over te maken :) Verven is ook niet zo enorm slecht voor je haar, mits je haar gezond is en regelmatig word bijgepunt (en een beetje opletten dat je niet al te agressieve shampoo gebruikt) bleken daarin tegen..... Niet aan beginnen!

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 13:36

Desty schreef:
Ik heb alle kleuren inmiddels al gehad, en zelfs meerdere malen mijn eigen haar geblondeerd! Gaat prima, nog nóóit problemen gehad. Juist toen ik bij de kapper mijn haar heb laten blonderen is het onwijs dood gegaan dat het er zelfs uit viel. Te lang in gehad! Ook dit is weer bij gegroeid.
Uitgroei doe ik ook altijd zelf en wil prima met de helft van de inhoud van 1 pakje. Dat is gewoon proberen en techniek ontwikkelen. Dan kom je er wel :)

Kun je de andere helft van het pakje dan later nog een keer gebruiken of dat niet?

Desty

Re: Zelf mijn haar verven en bijwerken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:32

Ja! Er zitten overal gewoon dopjes op, even in een boterbakje of iets dergelijks mengen.

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-12 17:14

Is het bij permanent dan ook zo dat je twee potjes moet mengen? En zo ja, dan moet je dat bij de helft zeker niet doen?

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 17:29

Ja dat moet je ook! de kleuring is een tube, die knijp je gewoon half uit in het boterbakje. De peroxide zit in zo'n meng potje, die draai je open en giet je gewoon de helft ook in het boterbakje. Dopjes weer op de tube en flesje en niks aan de hand!
Wat er in het boterbakje zit wel even mixen.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 05:13

Omdat er een central haar topic is hier een slotje