Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en meestal krijg ik er als het echt kouder wordt weer 1.
_Ananas_ schreef:Eerder was ik nooit ziek, afgelopen jaar veel ziek zwak en misselijk, elke week een nieuwe koortslip, was er helemaal klaar mee!!
Loop nu bij Den Hoek, een holistische praktijk voor dieren (vooral paarden) die ook een dokter voor mensen heeft. Aanpakken van mijn lijf door middel van een dieet (geen suikers, gist, azijn ivm Candida (schimmel) in de darmen (al jaren last van
) en geen E- nummers, alles zo puur mogelijk). Een afvalstoffen kuur in de vorm van Detox comp van Phytonics (werkte bij m'n paard ook fijn
) en wat gerichtere druppels, acupunctuur en osteo.
Nou is dat voor een ieder natuurlijk anders, maar bijvoorbeeld de afvalstoffenkuur is gewoon zo te halen.
Al met al heb ik geen koortslip meer gehad, geen keelontstekingen, niet meer ziek geweest op één keer na toen ik rivierwater binnengekregen hadBen er heel blij mee dus!!
hetbommeke schreef:Als je morgen vitamines gaat halen, zorg er dan voor dat je de Time Released vitamines koopt. Deze worden gedurende de dag door je lichaam opgenomen ipv direct weer uitgeplast. En dan het liefst een multi vitamine. Ik slaag altijd goed bij De Tuinen.
obelix schreef:Helaas hier geen De Tuinen in de buurt,dus die optie valt af.
Ik ben nog steeds ziek,dus geen drogisterij bezoek vandaag. Vriendje heeft wel al vitamine pilletjes weten te scoren bij de kleine supermarkt hier. Eerst maar uitzieken dus.

Caira schreef:En dan het volgende dilemma, wanneer ga je weer te werk? Mijn baas belt elke dag braaf, en hij zegt iedere dag: ja nu klink je al beter he? Kun je morgen komen. En ik voel me zo ontzettend schuldig om nee te zeggen. Dat ik eigenlijk geneigd ben om vanavond te gaan werken. Maar ik hoest me nog de longen uit mijn lijf en ik kan nog geen 100 meter lopen. En ik werk in de horeca, zucht...
Ik snap dat 't rot is, zeker als je baas zegt van: je klinkt beter. Maar in de horeca werken terwijl je ziek bent, dan heb je zo ook al je gasten ziek.
Dat roept mijn dokter ook steeds,dus dat doe ik dan maar braaf. Maar leuk is anders.
Elisa2 schreef:Caira:maak een afspraak met je baas anders dat ie je even een week rust geeft...even niet bellen zodat jij lekker kan uitzieken..en daarna kan ie bellen om te vragen of je fit genoeg bent om weer te werken.
Ik ben wel blij met dit topic haha,ik ben ook zo'n kneusje..afgelopen weken loop ik ook steeds te kwakkelen..vanochtend weer wakker met een wattenkop vol snot..nu maar hopen dat het er ook echt eens even goed uitkomt..

gohya schreef:Vitaminepillen slikken is weg gegooid geld.Is bewezen door een arts die het onderzocht heeft.
In ons land is er geen enkel mens dat een vitamine gebrek heeft.Ons lichaam maakt zelf de nodige vitamine's aan,en alle vitaminepillen die we slikken,worden gelijk door het lichaam afgevoerd.
Je weerstand zakt als je een verkoudheid hebt opgelopen of bij vrouwen tijdens de menstruatie,en door stress,enz.
Maar ieder maakt natuurlijk zelf uit wat hij/zij slikt.
Ik ben nooit ziek,ik eet weinig maar sport wel.