Ik snap wel dat ze je alleen thee/water/koffie laat drinken, in al het andere zit vaak genoeg troep

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mi_Amore schreef:@LynnDenise: heb ff je pagina geliked
Ik heb het lastig, de 2 kilo van de cortisone wilt er maar niet af en ik heb het lastig om op tijd te eten.
Eet nu vaak vrij laat dus ik kom niet bij, maar val ook geen gram af.
Heb ook geen zin in fruit, eet wel elke dag mijn groenten, maar buiten fruityoghurt eet ik geen fruit
Blijf dus op -54 kilo bengelen. Balen gewoon... Ja ja ik moet tevreden zijn met wat ik kwijt ben, maar het is frustrerend als je blijft hangen
Selka schreef:Haha oh
Ketose is dat je lichaam vet aan het verbranden is, precies wat ik wil dus. Met betrekking tot thee, koffie en water vind ik ook dat ze een punt heeft. Al die toegevoegde rotzooi. Ook na het afvallen geen dagelijkse cola oid meer. Ik mis het ook niet eens.
BTW: wel heel erg knap trouwens 50kg afvallen! Ik ben met de helft al heeel blij.
@Skessa_: hmm nou dan ga ik maar eens internet afstruinen wat de waarheid over citroen is.
Mi_Amore schreef:Heb ook geen zin in fruit, eet wel elke dag mijn groenten, maar buiten fruityoghurt eet ik geen fruit
Blijf dus op -54 kilo bengelen. Balen gewoon... Ja ja ik moet tevreden zijn met wat ik kwijt ben, maar het is frustrerend als je blijft hangen
LynnDenise schreef:Wat mij altijd is verteld is dat door citroen je juist meer vet gaat verbranden... maar we hadden hier ergens ook nog iemand zitten die aan het leren is voor voedingsdeskundige. Misschien dat die het weet
jolienrotti schreef:Ik meld me ook, ik ben 17 jaar, 1.65, en ik weeg 79.6 kilo.. toen ik begon met afvallen was ik ongeveer 88kilo, dus ik ben al wel een heel eind. maar ik zit nou al zo'n 2 maanden op 79.6 kilo ( zo nu en dan iets lager, maar komt altijd weer terug) en ik weet me zo gauw geen raad meer.. ik wil heel graag afvallen, ik heb overgewicht, dat weet ik. ik ga ongeveer 3 dagen in de week naar de sportschool (iedere x zo'n uur-anderhalf uur) maar er komt sinds de afgelopen 2 maanden geen verandering meer in. Ik weet niet wat ik fout doe dat er niks afgaat.. Wat moet ik doen? help!
LynnDenise schreef:Vreselijk is het he om stil te staan. Ik heb hooguit nog maar 2 weken stil gestaan, maar ik vond het vreselijk. Dan moet je juist doorzetten maar je motivatie zakt je in de schoenen...
Mi_Amore schreef:@LynnDenise: ja na 10 jaar op bokt rondgedraaft te hebben als 'chipieke' vond ik het tijd voor wat anders. Kleine ode aan mijn overleden merrie...
Ik ga idd elke dag na mijn avondeten nog 3 kwartier wandelenEn dat is flink doorstappen
Laat ons hopen dat je door citroen vet verbrand! Drink elke dag 2 tassen thee met citroensap erin
Citaat:Welkom hier
Heb je genoeg variatie in je eetpatroon? Eet je genoeg? Eet je niet teveel?
jolienrotti schreef:Ik meld me ook, ik ben 17 jaar, 1.65, en ik weeg 79.6 kilo.. toen ik begon met afvallen was ik ongeveer 88kilo, dus ik ben al wel een heel eind. maar ik zit nou al zo'n 2 maanden op 79.6 kilo ( zo nu en dan iets lager, maar komt altijd weer terug) en ik weet me zo gauw geen raad meer.. ik wil heel graag afvallen, ik heb overgewicht, dat weet ik. ik ga ongeveer 3 dagen in de week naar de sportschool (iedere x zo'n uur-anderhalf uur) maar er komt sinds de afgelopen 2 maanden geen verandering meer in. Ik weet niet wat ik fout doe dat er niks afgaat.. Wat moet ik doen? help!