Hoe kom ik van mijn spieren af?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 20:55

Dustyenmax18 schreef:
Hier het zelfde probleem, colbertje en blouse heb ik sporadisch aan omdat ik me er niet lekker in voel, zodra ik iets wil pakken wat verder weg ligt voel ik het meteen trekken.
Tevens vind ik doordat ik zo breed ben me ook veel sneller echt dik, oke ik ben niet super dun haha maar zodra foto's van voren gemaakt worden lijk ik veel en veel breder.

Hier een fotootje

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/263921_324575107639523_214888899_n.jpg

Je bent die met het hempje? Zo ja, dan ben je wel wat breder dan 'gemiddeld' als ik het goed zie. Maar goeie tieten dus totaal niet storend of dik hoor.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:56

Foto? Dan kan ik zien wat je bedoelt met spieren.

Henrieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:57

Ik melk vanaf mijn 15e koeien, en toen werd ik ook ontzettend gespierd.
Gelukkig heb ik wel borsten, en vallen mijn brede schouders en spieren niet zo op.

Ik vind het eigenlijk wel handig, gewoon lekker alles kunnen, en alles kunnen tillen.
Alleen met kleding moet je oppassen ;) ! Verkoopsters weten vaak niet wat ze me aantrekken,
en dan zeg ik bij voorbaat al ; Hier wordt ik een body builder van ; nneeee trek maar aan, valt mee..
en jaa hoor, kom je uit het hokje ; Halllooo Spieren!! Hallooo Schouders!

Heb een lange vriend, dus dan valt het niet zo op.. Wat zegt je vriend ervan?

Alleen mijn buikje moet er nog een keer af! maar dat blijkt lastiger te zijn!

Weetje TS, ik zou gewoon blij zijn met wat je hebt ;)! Dan maar iets gespierder!!

Succes!!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 20:57

kensha schreef:
Anders even langs de doc gaan.

Hoe is eigenlijk de bespiering in jou hele familie?
Komt het vaker voor gespierdere personen in de familie?

Iemand heeft me al als tip gegeven mijn hormonen te laten nakijken. En dat wil ik denk ik wel echt gaan doen.

Mijn moeder heeft ook best brede schouders maar is niet zo snel gespierd als mij. De rest eigenlijk ook niet.. Nou al is mijn opa nog steeds een erg gespierde man trouwens.. :') Maar die sport gewoon.

Ik sport niet, ik rijd alleen soms paard en mensen vragen me altijd of ik aan krachttraining doe..... -O-

_Zeppelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:58

Ik lees even mee..
Ik doe namelijk behalve paardrijden helemaal niks aan sport en toch zijn mijn bovenbenen en armen uhh nogal gespierd,
mensen zeggen er vaak wat van als ze het (toevallig) zien :+
Bij mij zit het denk ik in de familie, mijn zusje heeft namelijk hetzelfde maar dan ook nog bredere schouders :')
Laatst bijgewerkt door _Zeppelin op 16-09-12 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 20:58

Geryon schreef:
Dustyenmax18 schreef:
Hier het zelfde probleem, colbertje en blouse heb ik sporadisch aan omdat ik me er niet lekker in voel, zodra ik iets wil pakken wat verder weg ligt voel ik het meteen trekken.
Tevens vind ik doordat ik zo breed ben me ook veel sneller echt dik, oke ik ben niet super dun haha maar zodra foto's van voren gemaakt worden lijk ik veel en veel breder.

Hier een fotootje

http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/263921_324575107639523_214888899_n.jpg

Je bent die met het hempje? Zo ja, dan ben je wel wat breder dan 'gemiddeld' als ik het goed zie. Maar goeie tieten dus totaal niet storend of dik hoor.

ah sorry, idd met hempje met Qbase erop haha
Voor jou is het niet storend, voor mij wel haha, aangezien ik veel vriendinne hebbe die ontzettend smal zijn, hierdoor lijk ik nog 2x zo breed.
Wacht ik moet dik anders omschrijven, dit klopt niet met wat ik bedoel. Ik heb een laagje vet over de spieren heen zitten waardoor ik nog sneller breed ben, ik denk dat dit mede komt omdat ik 30kilo ben afgevallen :+
Laatst bijgewerkt door Dustyenmax18 op 16-09-12 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 20:59

Raponsje schreef:
Foto? Dan kan ik zien wat je bedoelt met spieren.

Ik zal je wel even een pb versturen. Maar de reden dat ik geen foto in het topic zet is omdat ik nooit goed op de foto krijg dat ik echt uit verhouding ben en te gespierd bent. Daarom onderschatten mensen het altijd (of nemen me niet serieus ofzo) en heb ik niks aan hun antwoorden..
Maar ik heb ook wel stiekem zo op de foto gestaan dat het mee viel. Ik durf geen foto te maken waarop echt goed te zien valt dat ik uit verhouding ben.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:00

is dat niet gewoon heel normaal? :') Ik zie op je profiel gewoon een mooie slanke meid, niks uit verhouding hoor := Ook op de springfoto heb je gewoon mooie vrouwelijke armen :j
Zelfde bij Borisje, daar zie ik ook gewoon normale vrouwelijke armen :')

Ik heb gewoon hetzelfde, en heb niet het idee dat ik gespierd ben _O- (ook vrij onmogelijk met mijn levensstijl hoor :') )

http://8.media.hyves-static.net/1512382 ... 82007.jpeg

Raponsje

Re: Hoe kom ik van mijn spieren af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:01

Mang dat zijn zelfs hele onbespierde armen. :p

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:02

Henrieke_ schreef:
Ik melk vanaf mijn 15e koeien, en toen werd ik ook ontzettend gespierd.
Gelukkig heb ik wel borsten, en vallen mijn brede schouders en spieren niet zo op.

Ik vind het eigenlijk wel handig, gewoon lekker alles kunnen, en alles kunnen tillen.
Alleen met kleding moet je oppassen ;) ! Verkoopsters weten vaak niet wat ze me aantrekken,
en dan zeg ik bij voorbaat al ; Hier wordt ik een body builder van ; nneeee trek maar aan, valt mee..
en jaa hoor, kom je uit het hokje ; Halllooo Spieren!! Hallooo Schouders!

Heb een lange vriend, dus dan valt het niet zo op.. Wat zegt je vriend ervan?

Alleen mijn buikje moet er nog een keer af! maar dat blijkt lastiger te zijn!

Weetje TS, ik zou gewoon blij zijn met wat je hebt ;)! Dan maar iets gespierder!!

Succes!!

Haha een verkoper in Amsterdam zei een keer over mijn armen: That is not nice!

Mijn vriend vind het totaal niet storend gelukkig! Hij geeft ook wel toe te zien dat ik erg gespierd bent, maar het maakt hem niets uit.

Buikje moet er bij mij ook af, maar dat is inderdaad erg lastig las ik!

Ik probeer altijd blij te zijn, gaat alleen soms niet zo makkelijk.

Had ik nou een paar goeie tieten dan zou het zoveel meer in verhouding zijn en had ik dit topic niet geopend. Want gespierde armen vind ik echt niet lelijk ofzo..

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:02

Raponsje schreef:
Mang dat zijn zelfs hele onbespierde armen. :p

Dat heuveltje is volgens mij spek inderdaad :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:03

mang schreef:
is dat niet gewoon heel normaal? :') Ik zie op je profiel gewoon een mooie slanke meid, niks uit verhouding hoor := Ook op de springfoto heb je gewoon mooie vrouwelijke armen :j
Zelfde bij Borisje, daar zie ik ook gewoon normale vrouwelijke armen :')

Ik heb gewoon hetzelfde, en heb niet het idee dat ik gespierd ben _O- (ook vrij onmogelijk met mijn levensstijl hoor :') )

http://8.media.hyves-static.net/1512382 ... 82007.jpeg

Nee je onderschat het dus :7

Jouw armen zijn gewoon normaal..

Het is wel uit verhouding. Als ik je een goede foto zou sturen zou je dat ook wel zien.

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:04

Dan ben ik wel benieuwd naar een duidelijke foto van je hele lichaam in strakke kleding..

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:04

Dat heuveltje is normaal. Zonder dat heuveltje zou het betekenen dat je jouw armen nooit gebruikt.
Ik neem aan dat je als je thuis komt niet in een dwangbuis gestopt bent zodat je netjes stil zit de hele dag? :')

Meet voor de grap maar eens je linker en rechter arm op op het heuveltjespunt.
Als je rechts bent is je rechterarm ook breder dan links en andersom.

Spekkies zitten voornamelijk aan de onderkant, zeker bij vrouwen.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:06

mang schreef:
Dan ben ik wel benieuwd naar een duidelijke foto van je hele lichaam in strakke kleding..

Ik durf dus geen foto's te maken waarop echt te zien is hoe mijn lijf is (dus uit verhouding).

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:07

Raponsje schreef:
Dat heuveltje is normaal. Zonder dat heuveltje zou het betekenen dat je jouw armen nooit gebruikt.
Ik neem aan dat je als je thuis komt niet in een dwangbuis gestopt bent zodat je netjes stil zit de hele dag? :')

Meet voor de grap maar eens je linker en rechter arm op op het heuveltjespunt.
Als je rechts bent is je rechterarm ook breder dan links en andersom.

Spekkies zitten voornamelijk aan de onderkant, zeker bij vrouwen.

Ah oke. Nou je het zegt is dat natuurlijk ook wel logisch :P Ik ben rechts maar links is gespierder. (ik werk in de bediening, met links draag ik mijn dienbladen :P )

mang

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:08

Geryon schreef:
mang schreef:

Ik durf dus geen foto's te maken waarop echt te zien is hoe mijn lijf is (dus uit verhouding).

Meis je hoeft echt niet zo onzeker te zijn! Je zelfbeeld is volgens mij echt helemaal niet realistisch. Al zijn de foto's in je profiel niet heel duidelijk, je ziet in 1 opslag dat je echt een mooie meid bent. Niemand is perfect, al lijkt het voor jou misschien wel zo...

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:10

Als ik combo snel gespierd en weinig borsten hoor, denk ik eigenlijk meteen aan hormonaal.
Als ik even denk aan de verhalen van vrouwen die een man willen worden en testosteron gaan slikken zijn dit de twee dingen die je vaak als eerste hoort ofzoiets :+ .
Ik zou toch even langs HA gaan als het je dwars zit.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:12

Het gekke is dat ik weet dat ik niet onzeker hoef te zijn.

Het is ook puur omdat ik zo uit verhouding ben. En dat zeg ik niet om zielig te doen ofzo, maar het is echt gewoon waar en veel mensen vinden dat ook gewoon, omdat het zo IS :P

Ik heb daar ook best mijn vrede mee. Omdat mijn ouders zelf ook wel zien dat ik uit verhouding ben mag ik zo een borstvergroting zodat het nog wel iets in verhouding is, maar ik wil echt blijven :P

Mijn bovenlichaam (vanaf boven mijn heupen) is jammer genoeg erg mannelijk namelijk :j

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:13

ladypaard schreef:
Als ik combo snel gespierd en weinig borsten hoor, denk ik eigenlijk meteen aan hormonaal.
Als ik even denk aan de verhalen van vrouwen die een man willen worden en testosteron gaan slikken zijn dit de twee dingen die je vaak als eerste hoort ofzoiets :+ .
Ik zou toch even langs HA gaan als het je dwars zit.

Ja, heb mijn vriend er al van op de hoogte gesteld dat ik dat wil doen.

Nu nog een moment vinden om het te gaan durven, ben doodsbang voor de uitslag. Vind het banketstaaf voor mijn vriend als zijn vriendin teveel mannelijke hormonen schijnt te hebben... :')

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:15

Aan mij vragen ze altijd of ik zwemster ben. En ik doe behalve paardrijden en voetballen ook niets wilds. -O-

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:15

Ik heb geen duidelijke foto gezien maar ik gok dat TS een laag vetpercentage heeft en atletisch gebouwd is.
Het enige wat je daar aan zou kunnen veranderen is aankomen.

TS ik denk dat je teveel focussed op dingen die jou opvallen maar eigenlijk helemaal niet zo duidelijk zijn.
Zo denkt mijn zus dat ze een enorme bobbel op haar neus heeft en spaart voor een neus correctie, ik ken mijn zus haar hele level al en zie geen bobbel.. maar mijn zus heeft hem ooit eens in de spiegel gezien en volgens de chirurg kan haar neus kleiner gemaakt worden dus die bobbel moet er volgens haar zitten..

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 21:16

Kiwi_ schreef:
Aan mij vragen ze altijd of ik zwemster ben. En ik doe behalve paardrijden en voetballen ook niets wilds. -O-

Ik ken het gevoel :(:) Alleen vragen ze dan of ik aan krachttraining doe

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:16

Ik ben ook wel benieuwd naar foto

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 21:17

TS op de foto die je me gestuurd hebt zou ik zelfs zeggen dat je erg onbespierd bent.