Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

). S'nachts kreeg ik overal rode vlekken en voelde me toch wel erg slapjes, dus volgende ochtend HA gebeld, assistente zei dat het een allergiesche reactie was en dat dat vanzelf weg zou trekken. Toevallig had ik ook vergeten mijn tampon op tijd om te wisselen, dus op basis daarvan mocht ik langskomen. Voelde me wel te slap om te fietsen, dus ben gaan lopen ivm parkeerprobleem, en werd die HA toch ff kwaad dat ik niet eerder gekomen was en niet had gezecht dat ie naar mij toe moest komen ipv ik naar hem
. Had ik dus een zware dubbele longontsteking en moest eigenlijk gelijk naar het ziekenhuis. Dat heb ik netjes verdomd (thuis kan ik ook AB slikken). Hij is die week elke dag langsgekomen en na een week voelde ik me weer helemaal goed, en vreemd genoeg begon ik toen pas te hoesten.
Caira schreef:ruis in mijn long linksonder, kon een beginnende longontsteking zijn. Maar om zeker te weten moesten er foto's gemaakt worden dus ik heb gekozen voor de medicatie.
), en na 2 weken was ik weer fit..
Caira schreef:2 weken? zo echt niet, max 2 dagen hoor, ben er nu al zat van. En Arabesk, zoent mijn pony ook niet eens voor me dus mijn 3 drabbers moeten ook weer aan de training.