heb ik hier goed aan gedaan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:33

Als ik geen hulp wil, dan hoef ik al helemaal niemand te hebben die toch continu blijft aandringen eerlijk gezegd :=
Maar goed, uit de praktijk weet ik dat de mensen vaak prima hulp willen (en aankomen zetten met de kleinste dingen zelfs) alleen zitten er gewoon eigenwijze donders bij die weigeren. Nou ja prima :j hun goed recht.

Ik doe wat in mijn macht ligt en wat ze nog accepteren en daarna houd het toch echt op.
Zelfs iemand laten lopen met een open botbreuk aan zijn arm,tja wat moet je anders? :)
(vreemde wezens hoor mensen! :D)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:39

TS, je hebt het super gedaan volgens mij! De man wilde duidelijk niet meer hulp aannemen, je hebt het meer dan eens aangeboden, meer kun je niet doen...

Elicious schreef:
Wat je zegt over dat iedereen zomaar doorloopt, herkenbaar en ongelooflijk he.
Ik ben een tijd terug bij de Mac gestrand met een klein meisje van 1.5 wat zichzelf en de auto had ondergespuugd. Iedereen liep met een boog om ons heen (het is natuurlijk vies, begrijp ik) en er waren zelfs mensen die erom lachten. Onbegrijpelijk ....................

Dit gaat over jezelf en je kind begrijp ik? Ik ben heel benieuwd wat je dan eigenlijk verwacht van mensen in zo´n situatie? Ik snap het verhaal ook niet zo, je kind spuugt zichzelf en de auto onder en toen ging je in de Mac zitten? Ik zou ook om je heen lopen als ik lekker wat kwam eten... het is immers geen noodsituatie en dat was het geval van TS wel (nou ja, op het randje).

AngieJ

Re: heb ik hier goed aan gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 15:41

TS ik had het zelfde gedaan .
hij wou zelf je hulp niet en je hebt het meeste gedaan wat je kon doen !
je hebt het zelfs 2 x aangeboden maar nee hij wou het niet , dan is er niets meer wat je kan doen

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-12 20:27

Iemand die je hulp echt niet wilt kun je ook niet echt helpen. Je hebt prima gehandeld hoor TS :)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 12:49

Ik kan me daarentegen wel voorstellen dat er mensen door zijn gelopen. Als je ziet dat iemand hulp nodig heeft, maar dat er al mensen bij zijn, zou ik daar ook niet nog eens de ramptoerist bij uithangen. Lijkt me des te confronterender voor de man..

Elicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:00

Ffortuna schreef:
TS, je hebt het super gedaan volgens mij! De man wilde duidelijk niet meer hulp aannemen, je hebt het meer dan eens aangeboden, meer kun je niet doen...

Elicious schreef:
Wat je zegt over dat iedereen zomaar doorloopt, herkenbaar en ongelooflijk he.
Ik ben een tijd terug bij de Mac gestrand met een klein meisje van 1.5 wat zichzelf en de auto had ondergespuugd. Iedereen liep met een boog om ons heen (het is natuurlijk vies, begrijp ik) en er waren zelfs mensen die erom lachten. Onbegrijpelijk ....................

Dit gaat over jezelf en je kind begrijp ik? Ik ben heel benieuwd wat je dan eigenlijk verwacht van mensen in zo´n situatie? Ik snap het verhaal ook niet zo, je kind spuugt zichzelf en de auto onder en toen ging je in de Mac zitten? Ik zou ook om je heen lopen als ik lekker wat kwam eten... het is immers geen noodsituatie en dat was het geval van TS wel (nou ja, op het randje).

Nee natuurlijk ging dat zo niet ..... Ik weet niet waar jij leest dat wij in de mac gingen zitten.
Whatever .....
Jij hebt zelf VAST geen kinderen!