Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lelijke_heks schreef:Eerste gedachte 407 wow das hard dat lukt mijn auto niet eens... Sorry is nog vroeg haha...Ik heb het ook wel 'n beetje... Heb gelest in een gloednieuwe auto... En nu mijn eerste eigen autootje en die gaat van 0 tot 100 in wel 18 seconden... Bergop ietsje meer... Ik vind het dus vooral "eng" om de snelweg op te rijden... Moet eerlijk zeggen... Als het niet hoeft neem ik een andere route...
Dat had ik ook.. ''Zo, das hard...
''
Lieffiefi schreef:lelijke_heks schreef:Eerste gedachte 407 wow das hard dat lukt mijn auto niet eens... Sorry is nog vroeg haha...Ik heb het ook wel 'n beetje... Heb gelest in een gloednieuwe auto... En nu mijn eerste eigen autootje en die gaat van 0 tot 100 in wel 18 seconden... Bergop ietsje meer... Ik vind het dus vooral "eng" om de snelweg op te rijden... Moet eerlijk zeggen... Als het niet hoeft neem ik een andere route...
Dat had ik ook.. ''Zo, das hard...
''
''huh, dat red een auto niet...''

LovingTweety schreef:Ben ik het mee eens capopjekop! Welke auto had je?
TS, is er voor jou de mogelijkheid om met een rustig ervaren bestuurder de snelweg op te gaan op rustige momenten?
Die van mij was meer van 't sportieve type. git schreef:Ik herken je angst. Ik had dat als ik in een drukke stad moest rijden. Ik woon zelf in een rustig dorp. Ik ben gaan werken, en moest toen wel door de stad. Sterker nog, ik moest het gezag uitstralen dat ik wist wat ik deed. Door het vele doen rijdt ik nu fluitend door de drukste delen van de stad, zonder ook maar enigszins gestressd te raken. Mijn beroep? Ik ben taxi chauffeur.
mwahaha....Oh ja , ik weet er alles van, drukke steden en snelwegen vermeed ik ook.
) totdat ik me comfortabel genoeg voelde om in te halen. En zo is het best goed gekomen met mij, ik lach er nu om! Vergeet niet dat je niet voor niets je rijbewijs hebt gehaald, je kunt het dus echt wel! Het is alleen je eigen onzekerheid, dus neem lekker iemand mee die je vertrouwd, kijk samen en overhaast niks! Als je iets niet durft, niet doen en gewoon wachten tot je je weer wat vertrouwder voelt. sweetwendy schreef:Oke. Ja ik heb mijn rijbewijs nu een dik jaar.