Goede anti klit spray voor kinderen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 20:50

Ik heb zelf straight haar, maar van dat touw achtig dat snel in de klit gaat. Het enige dat bij helpt is palmolive anti klit cremespoeling. Na de shampoo doe ik dit in mijn haar, tijdens het intrekken borstel ik mijn haar uit en na het uitspoelen blijft mijn haar klit vrij. Het is voor de enige die mijn haar tolereert

Deze:

Afbeelding

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 20:53

@Cm_ Ok op die manier...Ik kan er juist niet op en onderslapen vandaar ook niet meer in huis te vinden.Kan wel kijken met zijdekatoen?(heet dat zo?) dat heb ik wel in huis en is al iets gladder als haar kinderhoezen.

@Chaos wie weet komt voor jou de gouden tip nog ;)
Ik zoek niet iets wat vet wordt omdat ze niet dagelijks onder de douche mag,maar volgens mij heeft elk type spul zo zijn eigen werking,dus wat bij jou vet is hoeft zo niet bij mij te zijn zeg maar.

Moet er bij zeggen dat ik droog borstelen eigenlijk niet doet.Heb altijd 2 flesjes paraat staan.1 Anti klit en 1 water.

Johnnydepony

Re: Goede anti klit spray voor kinderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 20:57

Hier frizz eass serum van john frieda, voor mijn lange haar en voor mijn knul van 5 met halflang haar. Gaat super.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 20:59

Ik gebruikte vroeger altijd de jip en janneke anti klit van de Hema. Werkte voor mijn mega dikke bos(en onwijs) lange haar altijd ontzettend goed! Was dan een aantal dagen doorkambaar.

ship

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:02

ik heb een dochter alleen zonder krullen maar wel dik haar dat goed kan klitten ik heb nu bij de kruitvat antiklit rose flesje met prinsesje er op erg fijn spul kost 1,99 en kam er nu echt zo door heen...

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 21:04

Heb Jip en Janneke inderdaad ook gehad toen het de helft dunner was,niet dat het nu erg dik is hoor maar de krullen wel "zwaarder".

Die van de kruidvat ook gehad werkte voorheen erg fijn maar sinds denk 1,5 jaar niet meer.Waarschijnlijk door lengte en verandering van krul.

Is de Tangle Teezer ook ergens in een winkel te koop??Wil hem namelijk bekijken,vasthouden enzo(typisch nederlands gedrag hoor,overal aan voelen).

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:05

Ik ben zelf fan van elvive nutrigloss spray, ontklit echt heel erg goed :)
Ik gebruik zelf de light variant, om het haar niet te verzwaren :)

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:09

Gebruik ook is een serum na het haar wassen die van Biosilk is echt aanrader , komen geen klitten meer in je haar en het glanst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:12

voor 3 euro bij de action heb je hegron haarserum. Gebruik de zoekfunctie van bokt maar eens. Geweldig voor paardenstaarten maar ook voor mensenhaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:59

Ik heb ook erg krullend haar. Ik was het het met shampoo en gebruik daarna cremespoeling. Daarna smeer ik een andrelon pompje in mij haar. Dan kamt het nat al prima uit. In de ochtend gebruik ik een ieniemienie beetje cowboys magic, om het weer mooi los te krijgen. Gewoon bij de paardendrogist te bestellen. Ik bestel een fles voor mijn paard en een tube voor mezelf :D Het hoeft daarvan helemaal niet vet te worden, eht wordt vet door de hoeveelheid die je gebruikt. Als je niet zoveel gebruikt, word je haar er niet vet van.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 22:05

Mijn dochter van 7 zweert bij cowboy magic detangler. Haar haren worden totaal niet vet ervan, dus snap die opmerking niet. Het lijkt bij eerste aanbreng vet maar dat is na enkele uren weg. Hier doen we eens per week hooguit 2 keer per week een beetje cm in het haar. Liefst na het douchen, maar op droog haar kan het ook. Zelfs na zwemmen in chloorwater nog prima door te kammen. Haar haren zijn ook in betere conditie. Voller, minder pluis, minder breekbaar.

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 22:14

Ik gebruik andrelon perfecte krul. Zowel shampoo als cremespoeling. Ik was eerst me haar met shampoo nadien cremespoeling erin. Was mezelf. Dan kam ik me haar uit in de douche met cremespoeling erin. Nadien uitspoelen.
Hoe doen jullie dat op droog haar erdoor kammen?
Ik krijg dat helemaal niet gekamt als het droog is. Ik kan me haar ook nooit los laten of ik moet er mouche in doen en een halve bus haarlak. Mijn haar gaat heel breed staan als er niets in zit.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 22:20

Bij dochter gaat dat dus heel goed met de cowboy magic detangler. Ik doe dat op mijn handen en masseer dan de haren in en haal zacht mijn vingers erdoor. Kan zowel op droog als nat haar dus. Als dan de ergste klitten eruit zijn (met je vingers kun je dat met beleid doen) haal ik er rustig een borstel door. Evt klitten alsnog met de vingers. De detangler zit er dan inmiddels zo goed door datvklittn als vanzelf ontwarren. De minstens 3 volgende dagen kan dichter klitloos zelf haar haren borstelen.

Bij staart en manen van paard (volle Friese manen) als pony (lange manen) werkt dat net zo, ook droog dus. Al borstelen zo het jammer genoeg niet zelf door.... :P

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 22:26

En weet je toevallig ook iets van een product om het kroes tegen te gaan? Als je de film sister act kent zo staat me haar dan maar helemaal ontploft. Kappers rade me aan om langst een afro-kapper te gaan. Maar waar vind ik die? Woon in belgie. Naast de grens. Bij roosendaal en zundert in de buurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 23:00

Kroes is lastig. Bij gewoon krullend haar kun je er af komen door het weg te laten knippen en dan met CM. Maar haar als in sisteract is van een hele andere orde. Heb je een foto?

MyWup

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 23:04

mijn dochter heeft haar tot haar billen, ik gebruik na het wassen bij haar altijd equishine van sectolin
niet opspuiten als ze op laminaat staat, is dagenlang dan spekglad! :)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 23:08

frizz eez ( of zoiets) van john freeda doet t m hier.
ik ga wel die borstel even googlen

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 23:20

Mindim schreef:
Kroes is lastig. Bij gewoon krullend haar kun je er af komen door het weg te laten knippen en dan met CM. Maar haar als in sisteract is van een hele andere orde. Heb je een foto?

Ik zal even een foto in pb doen als me haar los is met mouche en een halve bus haarlak erin

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 23:23

Ik weet niet of dit is wat je wilt horen, maar ikzelf krijg een behoorlijke pluizenbol als ik het elke dag borstel.

Ik borstel het om de 2 dagen, als ik onder de douche m'n haar heb gewassen en er conditioner in zit.
Krullen blijven er mooi mee, en ik heb niets pijn (:
Het verschil is hiermee enorm, en ik wil ook gerust foto's van voor en na laten zien.

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 23:24

Ja wil ook wel laten zien waar mouche in zit en een halve bus haarlak. maar weet niet hoe je een foto plaatst. Dus als je me haar wilt zien pb me dan met je mailadres

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 23:34

Ik heb ook de detangler borstel, echt super ding is dat!
Probeerolie achtig spul voor het haar van je dochter. Haar wordt alleen vet als je het op hoofdhuid smeert, ik hang mijn hoofd voorover en doe het in de punten. (Ik moet mijn haar ook zo borstelen anders kom ik er niet bij :+ )
Ik heb super spul, wil de naam voor je morgen wel even bekijken. Is alleen wel aardig duur, 30euro voor 500ml, maar ik doe er al een half jaar mee.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 00:16

laura1987 schreef:
Mijn haar wordt heel zacht en makkelijk doorkambaar door dit spul
[ Afbeelding ]

ik spray het na het haren wassen in nat haar en het droogt netjes en is daarna super zacht en makkelijk doorkambaar.

Die heb ik ook altijd, mijn oppaskindje ook, werkt heel fijn. Die van de action werkt ook prima, alleen ik vind hem niet lekker ruiken.

Radetski schreef:
En weet je toevallig ook iets van een product om het kroes tegen te gaan? Als je de film sister act kent zo staat me haar dan maar helemaal ontploft. Kappers rade me aan om langst een afro-kapper te gaan. Maar waar vind ik die? Woon in belgie. Naast de grens. Bij roosendaal en zundert in de buurt.

Een goede olie voor je haar, en uitsluitend producten gebruiken voor krullen. Ik gebruik de olie van Biosilk, behoorlijk prijzig, maar er hoeft maar heel weinig door je haar. Voor de rest gebruik ik de andrèlon-producten voor gekruld haar (shampoo, conditioner en haarcrème). Ik gebruik bijna nooit mousse, behalve als mijn haar een dagje echt droog is, en haarlak moet je niet gebruiken tegen kroes, krijg je alleen maar een plastic coupe van, alleen gebruiken om de boel in model te houden. En heel belangrijk, tijdig naar de kapper gaan, dood haar kroest veel meer. Een beetje kroes zul je waarschijnlijk met jouw haar echt wel houden, maar dat maakt het ook mooi vind ik zelf.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 00:24

loontje schreef:
Is de Tangle Teezer ook ergens in een winkel te koop??Wil hem namelijk bekijken,vasthouden enzo(typisch nederlands gedrag hoor,overal aan voelen).

Ik heb de tangle teaser gewoon bij de DA drogist gekocht. Had hem eigenlijk gekocht omdat hij zo lekker compact was (ik heb ook de compact styler) maar het is inderdaad een hele fijne borstel, waarmee je klitten er vrijwel pijnloos uit kamt.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 00:48

Kruidvat heeft een cremevoeding die je niet uit hoeft te spoelen. Zit in een gele fles van hun eigen merk.
Ik vind het geweldig spul. Smeer het na het wassen iets dikker in dan nodig. Kam me haar meteen uit. De restjes die over blijven in me haar veeg ik met een handdoek af.

De rest van de dag en volgende dagen blijft het mooi zitten en veel minder klitten. (En ik gebruik het ook voor me paard :) )

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 08:46

Absoluut Biosilk Silk Therapy serum! Wel vrij aan de prijs, maar is het ook echt waard!