haar vast of los?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: haar vast of los?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 08:42

Ik heb ook een tijdje met een losse vlecht geslapen, maar 's ochtends lagen er twee keer zoveel losse haren op m'n kussen dan normaal, dus daar ben ik vanaf gestapt.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 08:49

Ik slaap altijd met een vlecht met een elastiek zonder ijzertje. Zo heb ik weinig klitten 's morgens en beschadigd mijn haar zo min mogelijk.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 08:55

Poiuytrewq schreef:
en tara, daarom is het ook het best om met een vlecht of simpele knot te gaan slapen!als je je haar los houdt dan beschadig je je haar volop. door het draaien over het kussen enzo :).

ik laat mijn haar heel vaak drogen in een vlecht, pluist het niet. als ik mijn haar los laat drogen dan pluist het enorm als het eenmaal droog is!!

Mijn haar doet dat juist andersom. Als ik 't gewoon zo los laat drogen, zit 't prima. Laat ik 't in een vlecht drogen, dan heb ik pluis haar.

Misschien is het antwoord op de vraag van TS dan wel dat 't verschillend is voor iedereen wat 't beste is voor zijn/haar haar.

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 09:10

Heb nog niet gemerkt dat het beide slecht is eigenlijk... slaap nu gewoon met mn haar los..... Als ik ook in een vlecht laat drogen dan heb ik ook pluis haar haha