Vanmiddag de dokter stalken hehe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: Vanmiddag de dokter stalken hehe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:44

Dat jij zo lang door blijft kwakkelen met al je problemen zeg, ik zou al die kwaaltjes al lang spuugzat geweest zijn en gewoon een afspraak gemaakt hebben zodra ik daar de kans voor zou zien... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:44

Ik heb wat meegekregen de aardbeien waren al rijp :P , voor de urine wil ze eerst zien wat bekkenbodem therapie zou kunnen doen... En nog wat om de darmen wat te ontspannen , mij maag was volgens haar pijnlijk.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 13:45

wat was de diagnose nou? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 14:59

Naja niet veel soeps , madam was niet echt duidelijk en erg kortaf. Het van vanacht was gewoon maagzuur en met ik in de gaten houden , verder wat Aambeien en rood van onder. Verder wat aan mijn buik gepriegeld want deed pijn bij mijn maag blijkbaar , maar moest wat pillen 2 weken proberen en als het niet beter wordt moet ik terug :+. Verder klonk alles prima , tijd voor een huisarts in eigen dorp. Deze is altijd op vakantie en moet er wel op kunnen bouwen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 15:27

Waarom? Je gaat toch nooit...
Vind het niet raar dat ze kortaf is als je daar dezelfde houding hebt als hier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 15:30

Sowieso zou ik zo snel mogelijk een huisarts in eigen dorp zoeken: zo hou je plekken bezet voor mensen waar je huidige arts zit en blijven de wachtlijsten lang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 15:32

Idd dat is de planning , ik zal met de leiding op mijn begeleid plekkie even overleggen. Wil geen plek vasthouden en mijn huisarts dichtbij hebben

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 17:53

Heb je Duspatal gekregen voor je darmen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:09

Mebeverine , wordt er stiekem lichtelijk hyperactief van O.o

PLK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 21:21

Hmmm je bent wat jong voor een prolaps (verzakking) maar t kan wel, dat zou tevens het ongewild urineverlies verklaren. Dat moet beter gaan met bekkenbodemtherapie, anders operatie. Tegen aambeien is maar 1 kuur die werkt, tegenwoordig zonder recept verkrijgbaar bij de apotheek, en dat is curanal. Tabletten en zalf. Alle klachten die je beschrijft passen overigens ook bij een zwangerschap maar dat heeft de ha ook al gevraagd neem ik aan. In ieder geval sterkte meid en zorg goed voor je lijf! Je hebt er immers maar 1 ;-)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 22:10

takkie_muis schreef:
Naja niet veel soeps , madam was niet echt duidelijk en erg kortaf. Het van vanacht was gewoon maagzuur en met ik in de gaten houden , verder wat Aambeien en rood van onder. Verder wat aan mijn buik gepriegeld want deed pijn bij mijn maag blijkbaar , maar moest wat pillen 2 weken proberen en als het niet beter wordt moet ik terug :+. Verder klonk alles prima , tijd voor een huisarts in eigen dorp. Deze is altijd op vakantie en moet er wel op kunnen bouwen.

Sorry maar dit ligt misschien ook aan jouw instelling. Als jij al met je instelling gaat van 'lekker de HA bezig houden' en met een hele waslijst aankomt. Van de ene kant loop je door met je klachten. Maar als je dan naar je HA gaat, wil je ook gelijk voor al je klachten geholpen worden.

En wat had je dan verwacht? Dan je een scan kreeg, echo e.d.? Volgens mij is dit een 'normale' diagnose. Het kan toch heel erg goed zijn dat het gewoon maagzuur is. Vervelend, maar niet levensbedreigend. Het lijkt wel of je liever had gehad dat het wel iets ernstigs zou zijn.

Overschrijven naar een HA in eigen dorp is sowieso verstandig. En daarbij is er een maximale afstand die je vanaf je HA af mag wonen, mocht hij met spoed naar je toe moeten komen.
En het lijkt me sterk dat je HA altijd op vakantie is :') Volgens mij overdrijf je nu enorm ;) .

Geef jezelf even een schop onder je hol en kom uit je klaagmodus. Probeer de dingen die je meegekregen hebt en misschien is het een idee om eens naar een dieetist te gaan aangezien je last hebt van je maag en darmen en je overgewicht hebt.

En maak een afspraak voor die bekkenbodemtherapie, want urineverlies op deze leeftijd is al erg vroeg. Wie weet wat je kunt behalen met die therapie!!!