auto ongelukje gehad...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 20:03

kennelijk wil je niet luisteren, als je de rest van le leven hier last van wilt hebben, ga lekker zo door joh!

en niet miepen dat je in de auto moet om boodschappen te doen, er zijn vast genoeg mensen die dat voor je willen voor tot je herstel is afgelopen.... onzinnig argument...

maar ja eigen keuze, ik ken ook iemand die een whiplash heeft doordat hij in elkaar is geslagen tien jaar geleden, kan nu niet meer auto rijden... maar ja nogmaals! doe je ding meid! :) ;)

Polly
Moderator Algemeen

Re: auto ongelukje gehad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 20:09

ik kan niet anders dan meegaan met frederieke.

Ik 'moet' ook altijd van alles, tot ik vorig jaar ineens buikgriep had en niet verder dan 30cm van de wc durfde te gaan, toen mensen dat hoorden waren er ineens heel veel mensen die wel even wilden voeren/boodschappen doen of afspraken die ik afbelde en die nergens een punt van maakte. Daar was ik toen heel verrast over maar het is wel heel fijn! Die mensen zijn er ook voor jou! Er is heus iemand die die info even aan je wil mailen of langs wil brengen.

Germatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 20:09

Ik reageer zelden in zulke topics maar nu moet ik wel even; onderschat een Whip-lash niet!!! De gevolgen kunnen niet te overzien zijn; continue hoofdpijn, nekpijn, vergeetachtigheid, weinig prikkels kunnen verdragen, noem het maar op!
Tip van de week; laat je asap naar je ouders rijden en ga daar een week zitten. Denk aan jezelf, het lijkt nu niks maar als je er over een tijd nog last van hebt kan je jezelf wel voor je kop slaan want dan zit je er je leven aan vast en nu maar een weekje!

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 21:00

Als ik een andere keuze had wbt autorijden had ik dat zeker gedaan!! Je kan hier niet komen zonder auto, en vrienden van mij hebben geen auto om naar hier te komen (ben student ;-) )

En wbt naar school gaan, ik heb dit gecombineerd met een boodschappen, is 1x rijden, ligt naast elkaar, ging iemand met mij mee om boodschappen te dragen ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:10

je hébt een andere keuze, op laten halen door ouders en weekje daar zitten! school afbellen... etc.. maar dat heb je niet gedaan! maar je ziet de ernst hier niet van in, dat is duidelijk!

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 21:13

Mijn moeder is niet in bezit van een auto, iemand anders rijd mij donderdag naar mijn ouderlijk huis ;-)

De rest van de week ben ik thuis gebleven, met gordijnen dicht en een zacht muziekje aan.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:24

Albert.nl brengt je boodschappen tot in de keuken.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-12 21:28

Dankjewel voor de link!

Helaas krijg ik de melding:
"Helaas, Albert bezorgt (nog) niet bij u in de straat"

Normaal vind ik het heerlijk om hier te wonen (zeker omdat het heerlijk rustig is, maar nu baal ik wel enorm!)

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 21:45

hihihi meteen gechecked maar zelfs hier bezorgen ze niet, welliswaar niet bij jou in de buurt maar ik woon ook in een uithoek.
Luister goed naar je lichaam maar denk dat dat nu wel duidelijk is. Heel veel beterschap en laat je lekker verwennen, das ook weleens fijn :)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 00:57

Hoi ik snap dat het lastig is om niet auto te rijden maar ziek melden is geen schande neem hier de tijd voor of je hebt je hele leven last. meisje met botje in haar nek heeft helemaal gelijk als dit niet goed geneest kan jejezelf wel voor je kopslaan dat je het niet gedaan hebt zoals zou moeten. Heb je geen buren die je willen helpen, vragen staat vrij namelijk. En je bij je ouders laten vertroetelen? Doe het nou gewoon. in het begin van het jaar kan je veel inhalen ik moest ook een keer noodgedwongen afhaken door pfeiffer nou geloof ik kon niet anders.