Mensen met krullen willen stijl haar en andersom

Ik ben totaal niet tegen cosmetische ingrepen, maar, ben je niet bang dat er een heel klein procentje kans is dat het mis gaat? Dat je altijd met een litteken in je gezicht zit? Of dat je neus scheef wordt of iets dergelijks? Dat het gaat ontsteken en daardoor misvormd of iets dergelijks? Ik weet niet wat de kans is bij een neuscorrectie maar dat zou bij mij iets zijn wat door m'n achterhoofd speelt.
Ik zie dat je 18 bent? Misschien is het wel verstandig om tot je 21e te wachten. Toen ik 18 was, was ik ook veel onzekerder over dingen waarover ik nu denk...
dat ik me daar druk over maakte... Misschien loop je volgend jaar wel een lekkere italiaan tegen het lijf die stapelverliefd is op je mooie neus... (of nederlander, dat kan natuurlijk ook) en dan ben je blij dat je 'm hebt zoals ie is... In elk geval, heel erg veel succes met je beslissing!
Maar dan denk ik, als ik dat heb laten veranderen wil ik ook andere dingen laten veranderen. Ach mijn partner is erg blij met me, dus moet ik dat zelf ook maar zijn.
Niemand is perfect en iedereen heeft schoonheids foutjes. Focus je eigen op de dingen die je wel mooi vind aan jezelf. 

) gedachtegang al een hele poos geen opmerking meer heb gehad.