Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Annekeee schreef:Geen lippenbalsum... De reden waarom jij droge lippen hebt, is omdat je alleen maar spul er op smeert, en dan maken jouw lippen zich zelf niet meer vettig / vochtig.. Waardoor jij verslaafd wordt aan lippenbalsum. Om die rode rand kan je wel purol of vaseline smeren.
Samiyah schreef:Annekeee schreef:Geen lippenbalsum... De reden waarom jij droge lippen hebt, is omdat je alleen maar spul er op smeert, en dan maken jouw lippen zich zelf niet meer vettig / vochtig.. Waardoor jij verslaafd wordt aan lippenbalsum. Om die rode rand kan je wel purol of vaseline smeren.
Mee eens. Ik had vroeger ook altijd last van droge lippen (en de huid eromheen). Vooral in de winter, de vellen hingen eraan..
Ik smeerde uit gewoonte veel spul op m'n lippen, labello, purol, blistex, vaseline etc. Hoorde wel eens dat je er verslaafd aan kon raken ,aar geloofde dat eigenlijk nooit echt..
Maar ben er nu achter dat het écht zo is. Ik heb een paar weken helemaal geen smeerseltjes gebruikt op mn lippen en sindsdien nooit meer last van droge lippen. Zelfs in de winter als het vriest helemaal nergens last van.
Beste tip is dus eens helemaal stoppen met spul op je lippen. Probeer het eens uit! Werkt echt.
spicegirl schreef:mss bij jou onzin,maar bij mij, en vele anderen niet.pulken doe ik vanzelfsprekend niet,maar je krijgt wel een onaangenaam, droog gevoel.
echt een soort van verslaving, die bij mij een allergie werd.
en ze liggen overal, in mn tas,mn werktas, in mn jas, op tafel, in mn nachtkastje, in mn paardenjas, in de veewagen![]()
je zal maar zonder zitten
Het is toch minstens het proberen waard lijkt me, ik wou dat ik het eerder had gedaan.