kleinvosje schreef:Niet in elke al gebruikte nieuwe bril kunnen zomaar nieuwe glazen gezet worden...
Tenzij bij van die leesbrilletjes bij de drogist dacht ik van wel? Ik heb vaak nieuwe glazen moeten steken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lilydj schreef:Hij geef gewoon geen ene flikker om me, en mijn moeder is precies hetzelfde maar haar zie ik amper
tiepfout hoop ik
Moon schreef:Bij de DA drogist hebben ze soms een eyelove zitten.
Dan betaal je 50 euro voor een montuur incl. glazen. Je geeft je gegevens door: prisma, sterkte, cilinder enz.
Na 20 weken kun je hem ophalen.
Het zijn geen superkwaliteitsbrillen maar makkelijk om op reserve te hebben, gewoon voor de leuk of in dit geval omdat ze heel goedkoop zijn.
edit: Ik zag dat je in noordholland woont, hier heb je verkooppunten: http://91.219.76.11/fmi/iwp/cgi?-db=Ves ... loadframes

lilydj schreef:Even voor de duidelijk heid ik heb overal gezocht mET mijn vader.. Ik ben hem al 7 dagen kwijt en zoek hem ook al 7 dagen. Ik ben er net over begonnen en hij word meteen boos, hij zegt dat ie geen geld heb en dat ik maar zonder bril moet.. Ik werd boos en heb gezegt dat ik hem nodig heb omdat ik gewoon amper kan leven zonder bril. Toen zei ie dat ik naar me kamer moest en nu zit ik de rest van de avond zonder avond eten boven... Hij geef gewoon geen ene flikker om me, en mijn moeder is precies hetzelfde maar haar zie ik amper
suuzepuus schreef:Hoezo is specsavers nou opeens niet goed? als je daaraan twijfeld laat je toch bij meerdere opticiens je ogen meten en koop je uiteindelijk een goedkope bril bij specsavers! (heb goede ervaringen met specsavers Hardenberg)
(beetje oftopic maar goed)