nepnagels, acryl of gel?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tabby123

Re: nepnagels, acryl of gel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:24

ik heb acryl en gel gehad, acryl bleef beter zitten, maar het heeft maanden geduurd voordat ik het er af had geveild en had kapotte nagels van het veilen als het breekt breken vaak heel je nagels mee, gel valt er sneller af maar is volgens mij net iets beter voor je nagels.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:30

Antheman schreef:
Mrijn schreef:
Ik weet niet of je ook lange nagels wilt, maar anders is gelpolish een aanrader! Dat is niet heel veel dikker dan een paar laagjes nagellak, maar wel echt keihard en stootvast. Ik laat het sinds mei elke 4 weken doen (french manicure) en ik heb nog nooit 1 lelijke of kapotte nagel gehad. Het is goedkoop en ziet er niet als nepnagels.

Nee, ik wil juist korte nagels!

Is de gelpolish daar geschikt voor?

die is daar juist voor.
Je kúnt met de gel een korte verlenging maken, maar óók eeb versteviging van je eigen nagel. Door deze versteviging scheurt en of breekt je eigen nagel niet. Dit kunt je laten zetten in een neutrale french, maar icm de gelpolish ook met een kleur lak. Die blijft meerdere weken zitten!

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:33

Mijn moeder heeft gel nagels en ooh wat ben ík jaloers :) ! Echt heel mooi

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:43

Gel polisch heb ik ook gehad en na 1 dag werken had ik gelijk stukjes eraf, voor als je veel met je handen werkt is dat niks waard.
Gister heb ik weer nieuwe acrylnagels laten zetten, ben er zo ontzettend blij mee!

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:45

Als je korte nagels wil houden, zou ik voor gelpolisch gaan. Dit gaat alleen over je eigen nagels heen (zonder verlenging) en je kunt je eigen nagels heel eenvoudig zelf in model vijlen en zo wat inkorten. Mijn nagels groeien snel en na 4 weken heb ik echt lange nagels (te lang naar mijn smaak), maar ze blijven er heel netje uitzien en scheuren of breken absoluut niet. Je ziet de uitgroei van de gelpolisch ook niet omdat er over de negalbasis alleen 2 dunne laagjes transparante lak zit.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 21:04

Ik werk de hele dag met paarden en heb al jaren gelnagels.
Zonder tips en ik heb strijkgel dus dat betekend dat ik dunne laagjes aanbreng op mijn eigen nagels waardoor ik het zo dun of dik kan maken als ik wil.
Ik doe het inmiddels gewoon zelf,scheelt een berg in de kosten en als er iets kapot gaat is het zo gerepareerd.
Ook super makkelijk vanwege de dunne laagjes.
Ik maak geen french maar lak ze altijd.Doordat je nagels minder flexibel zijn blijft je lak super lang zitten.
Ik lak ze vrij vaak maar het blijft makkelijk een week zitten.