opeens last van blaas, wie herkent dit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

browneyes

Re: opeens last van blaas, wie herkent dit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 10:31

Wat bij mij heel goed werkte, is solidago complex van A. Vogel (volgens mij is er ook iets vergelijkbaars van VSM). Ik heb in het verleden een aantal keer achter elkaar fikse blaasontsteking gehad en er een paar keer tegenaan gezeten... Er is uiteindelijk zelfs een nierscan gemaakt in het ziekenhuis om te kijken of daar wat mis was. Gelukkig niet, maar iedere keer pijn en dan antibiotica is ook niet de bedoeling. Water drinken deed en doe ik genoeg.
Cranberries hielpen bij mij niet, maar dit wel!

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 10:44

Ik nam de Cranberry pillen van kruidvat huismerk, die werkten bij mij beter dan welke dan ook (zijn soort rode tabletten) als ik last had nam ik overigens een dubbele dosis. Bij geen last nam ik preventief de aanbevolen hoeveelheid

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-12 21:10

flinke blaasontsteking was het, dus heb weer antibiotica!

femkepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:15

Heb het al sinds me 4e, meer dn 60 antibiotica kuren ondertussen gehad. Imuun geworden etc.. Echo's gehad, infuus, foto's niks te vinden. Nu al enkele maanden niks meer.. Kan niet meer lang duren.. Hebben thuis ook altijd een antibiotica kuur liggen. En van die potjes, kan meteen zien als ik het heb, op het blote oog..
Hoop dat de kuur helpt!

tiny_tiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 21:20

dan moet je eens iedere dag een glasje cranberrie sap drinken dat dood de bacterieén in je blaas is heel gezond ook ik heb dat ook gedaan maar het helpt wel ik heb het een stuk minder normaal heb ik het + - 2a3 keer in de 2 maanden echt niet leuk