Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xSCWx schreef:Het beste kan je niks drinken, want alles is slecht voor je tanden
Oja, laat het eten dan ook maar achterwege.
Misschien is sonde voeding een optie?
Sarcastisch natuurlijk
Raponsje schreef:Vitamin water zijn "nep" vitaminen en in 1 flesje vitamin water zitten 8 suikerklontjes.
Dat is dus meer dan in een glas cola.
Geryon schreef:Raponsje schreef:Vitamin water zijn "nep" vitaminen en in 1 flesje vitamin water zitten 8 suikerklontjes.
Dat is dus meer dan in een glas cola.
Eindelijk vond ik iets dat ik lust en dat niet slecht voor me was.. Je hebt me uit me droom geholpen![]()
Dat er eigenlijk geen vitaminen in zaten (behalve vitamine c) wist ik wel al ja. Maar wow wat een suiker!
StalNollie schreef:mensen die veel cola drinken hebben vaak ook een slechte stoelgang. maar mensen roep niet te hard spa rood met ranja want spa rood is niet al te best hoor net als cola.ivm zouten daarin.
thee zit veel verschil in de echt pickwick zit bijvoorbeeld al meer smaak aan als van de aldi merkloze thee. en zonder suiker moet je leren drinken, ik wil niet anders meer.
. Ook nog eens veel goedkoper. Maartenn schreef:Kun je niet een wat zoetere theesmaak proberen? Sterremuntthee vind ik zelf heel lekker, smaakt ook best zoet.
de spa citron bevat overigens net zoveel suiker als cola. Leg het allemaal maar eens naast elkaar. Zowat alle dranken bevatten ongevee 10 gram suiker per 100 ml. Sapjes zeker ook, maar aanmaaklimonade ook