Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Is idd behoorlijk makkelijk praten voor een buitenstaander... ADD is niet iets dat je even opzij schuift, je moet ermee leren leven
44Myrthe44 schreef:Dit is uitstelgedrag, ik weet niet of dat met je AD(H)D te maken heeft.
Wel weet ik dat je hier heel goed mee geholpen kan worden, misschien kan je het bij een andere psycholoog proberen?
maaike5581 schreef:44Myrthe44 schreef:Dit is uitstelgedrag, ik weet niet of dat met je AD(H)D te maken heeft.
Wel weet ik dat je hier heel goed mee geholpen kan worden, misschien kan je het bij een andere psycholoog proberen?
Pardon???
heb jij wel enig besef wat ADD is?
.
melaniepk schreef:Wat ik een hele mooie uitspraak vond is dat er tegen mij (en mijn dochter) gezegd werd, voor jullie bestaat er geen "straks" straks word vergeten, voor jullie is er alleen "nu"
iefke schreef:Dat geldt (gelukkig) niet voor mij. Ik vind het fijn om contacten te onderhouden. En mensen die ik om me heen heb kennen en accepteren me, onvoorwaardelijk. En dat ik enorm veel geluk heb daarmee besef ik me heel goed.