Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NeverGiveUp schreef:Aaah dit topic, wat een timing.
Ik heb ook steunzolen van de podo omdat mijn enkels naar binnen zakken.
Ik doe ze nu alleen in mijn sportschoenen. Ze passen niet in mijn normale schoenen, en ik heb al maat 40 meestal! Ik heb echt geen zin om maat 41 te gaan kopen, stomme dingen.
Ga straks even alles doorlezen.
fargo schreef:NeverGiveUp schreef:Aaah dit topic, wat een timing.
Ik heb ook steunzolen van de podo omdat mijn enkels naar binnen zakken.
Ik doe ze nu alleen in mijn sportschoenen. Ze passen niet in mijn normale schoenen, en ik heb al maat 40 meestal! Ik heb echt geen zin om maat 41 te gaan kopen, stomme dingen.
Ga straks even alles doorlezen.
Ik heb ook maat 40 (6,5 om precies te zijn dus dat zit een beetje tegen 39,5 aan soms bij mij).
Iejoorr schreef:Is het trouwens normaal als je spierpijn krijgt als je een dagje de zolen niet inhebt.
Had 1 paar schoenen waar ze niet inpassen, die wilde ik graag een keer aan, dus de stoute schoenen aangetrokken en zonder zolen de hele dag gewerkt.
De dag erna kon ik bijna niet meer lopen
Kentaro schreef:Kuipjes zegt me zo niets?! Weet wel dat ik eerst iets van een soort siliconen spul gekocht had, soort van 'kuipje' wat alleen onder de hiel kwam en dat hielp voor geen meter![]()
Als je de zooltjes krijgt, moet je wel echt aangeven als ze niet lekker blijven lopen (je moet het wel een aantal dagen de tijd geven)! Als ze er maar iets aan veranderen, kan dat een wereld van verschil zijn!