Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Assepoetster schreef:Oh ik stond vanochtend te huilen als een klein kind..
Ik had vorige week gebeld naar de osteopaat met de boodschap dat ik zo snel mogelijk een afspraak wou. Prima, dinsdag 10.30 kon ik terecht bij de collega van meneer. Hij zou het duidelijk opschrijven zei hij, anders werd zn collega boos.
Was ik daar vandaag om 10.15. Gewacht tot 10.40 en toen maar gebeld (praktijk is ergens anders, op dinsdag zitten ze wel in deventer). Kreeg diegene aan de telefoon waar ik een afspraak bij had. Die gaf zijn collega de schuld dat hij het voor volgende week had opgeschreven. Nou, das mooi dan, de eerste afspraak loopt gelijk fout, das lekker dan! Maar hij zou ervoor zorgen dat het niet meer zou gebeuren.
Nu was ik zo moe vanochtend (half 11 is imo al geen ochtend meer) en ik had zo'n rugpijn en gehoopt dat er nu eens verbetering zou komen.. Heb even een potje staan janken op de parkeerplaats..
Je topic kon zo door mij geopend zijn geweest. Groot deel van de klachten heb ik ook, rug/spieren, vermoeidheid,... tijd terug ook bloed laten prikken voor schildklier, maar kwam niets uit. toen niet aan pfeiffer gedacht (die mn zusje ook gehad heeft een paar jaar terug), want eigelijk moest dat er nog bij. uiteindelijk een paar maand later is het wel iets beter, maar toch nog heel snel vermoeid, wat ik vroeger niet zo snel had. sinds kort ook heel erg last van knarsetanden, pijnlijke kaken, tanden door, weer iets nieuws dus die erbij komt. 
echt waar ik val ook overal in slaap.
Mocht het weer terug komen dan weer laten wegspuiten.
Assepoetster schreef:Typisch dat die klachten bij jullie ook in dezelfde combinaties voorkomen!
Op het moment denk ik soms dat wel dat het ook psychisch is.. Daar wil ik niet te ver op in gaan maar het komt er op neer dat ik me altijd groot hou en doe alsof er niks aan de hand is. Daarbij ben ik echt een strevertje en dat kost soms ook heel veel energie.
Komende dinsdag heb ik opnieuw een afspraak bij de osteopaat. Ik wil even afwachten of hij iets lichamelijk kan vinden, en anders wordt het, hoe naar ik het ook vind, misschien eens tijd voor een gesprek met een therapeut oid..