Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kel_91 schreef:Diaz schreef:Ik ben zelf tegen het vermoorden van een levend kindje in je buik. Waarschijnlijk met 18 weken kun je je kindje al voelen bewegen zelfs.
Ik hoor van de mensen die ik ken die ooit een abortus hebben gedaan dat die alleen maar spijt hebben. Elk jaar denken: hij/zij zou nu zo oud zijn e.d.
Mocht je voor je kindje kiezen, met een kindje word een moeder geboren. Je kunt het zeker aan!
Ook als de sex niet gewild was en het famillie is? Vind dat toch een ander verhaal..
Citaat:Daar kan de baby weinig aan doen, dat maakt het kindje niet minder waard, hoogstents minder gewild.
Maar als ik TS zo hoor twijfelen... zou ik als ik haar was niet aan abortus beginnen!
Urielle schreef:Ik ben bepaald geen voorstander van abortus maar in dit geval vind ik met name omdat de vader een familielid is, dat je ook in belang van het kind zou handelen. De gezondheidsrisico's zijn toch een stuk groter en het is later ook lastig te verwerken denk ik dat je niet alleen de zoon of dochter bent van een verkrachter maar dat deze ook nog in dubbele zin familie is. Ik zou dus in dit specifieke geval WEL voor abortus gaan.
In elk geval wens ik je heel veel sterkte wat je ook doet en veel wijsheid om de beslissing te nemen die voor jou en het kindje het beste is.