Nee ze doen aan bmx en nogal fanatiek daar hoort ook krachtraining bij. Dat zijn geen sportschool kinderen die graag gespierder willen worden maar graag het hoogst haalbare willen halen in hun sport. (fanatiek in sport zit misschien toch in de famillie...) En ik heb ondergewicht dan zie je een wasbordje een stuk sneller hihi
Raponsje
Geplaatst: 23-08-12 22:40
Lindy1982 schreef:
En ehm wasbord door paardrijden kan wel.. Ik sport niet en rij alleen paard en heb een behoorlijke wasbord wil eventueel foto plaatsen
Dat wil ik dan wel eens zien.
Een strakke buik is namelijk wat anders dan een blokjesbuik.
Halverwege de pagina staat een foto van mijn buik overgens na de bevalling. Ik weet niet of je het zo kan zien via de link
Raponsje
Geplaatst: 23-08-12 22:52
Kan het zien.
Ziet er mooi droog uit (wat met een laag vetpercentage natuurlijk ook makkelijker is). Je traint verder helemaal niet? Je benen zien er zover ik het kan zien namelijk ook getraind uit.
Al vind ik je buik op de foto mooi geshaped, maar nog geen 6pack.
Dit is wel na mijn bevalling hij is vele malen strakker geweest . Nee train verder niet. Sorry hij staat ook in je pb wist niet of je het kon zien. Het onderste gedeelte zal niet meer lukken denk ik en nu ik zwanger ben sowieso niet. Mijn vet percentage is 10% geweest ik heb er flink aan moeten werken om die omhoog te krijgen . Toen ik zwanger was ( net zwanger ) was ik 17% dit vonden hun extreem laag al was dit voor mij al hoog . Ik denk dat ik nu op 16 % zit mijn bevalling heeft me een hoop gewicht doen verliezen
Maar ziet er evengoed heel netjes uit hoor, zeker na een bevalling. Ik hoop dat ik er na een eventuele bevalling zo strak uit blijf zien.
Ik heb een vetpercentage van 18% maar ik ben personal / fitness instructrice en sport dus veel. Nu een klein weekje op vakantie geweest in de hitte en direct 4 kilo eraf maar zo slap als een natte krant.