Borisje schreef:Zonnebloem schreef:het wasmiddel was op en jaaah dan kun je ook janken. (dat je gewoon naar de supermarkt kan om nieuwe te halen doet er dan blijkbaar niet toe).![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik ben niet zwanger of last van hormonen, maar ik moet wel heel hard om je verhaal lachen, als dat ook mag.
Ach, je vriend vergeeft het je achteraf vast!
Er om lachen is het beste wat je kunt doen haha.
Vanochtend in de auto draaienze het liedje "Hart van mijn gevoel" Nou daar waren de tranen weer hoor, kon gewoon niet stoppen. Mensen naast me bij het stoplicht zaten me echt stom aan te kijken. (voor mijn gevoel dan he
). Rijdt in een opvallende auto dus ja daar kijken mensen naar, en dan een jankende vrouw achter het stuur...
Zal blij zijn als alles weer normaal is in mijn lijf. Die roze wolk waar je op hoort te zitten ben ik nog niet tegen gekomen, ondanks dat ik tot nog toe een heel makkelijke zwangerschap heb. Mijn vriend zegt "zolang ik je negeer in die buien kan je er ook niet in door draven" Nou echt wel, kan het niet uitstaan dat ie mij niet gewoon gelijk geeft op dat moment. (ook al weet ik dat ik dat niet heb, wie snapt het nog, ik niet iig
).En die nesteldrang begint ook te komen, maar we zijn net verhuisd dus het is wel handig dat ik nu al een dolle alle dozen aan het uitpakken/opruimen ben. En ook omde rommel die verhuizen nu eenmaal meebrengt kun je natuurlijk een heerlijk potje janken

)
....
....
....
....