Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb altijd gefitnesst en dit is de eerste keer dat ik zo'n les ga volgen, dus ik was erg benieuwd. Bedankt voor de tips!
Achteraf voelde het wel lekker, alsof ik echt intensief bezig was geweest.
RusselNuwell schreef:Bij ons op de sportschool wordt zowel pilates als yoga aangeboden, heb alleen beiden nog niet geprobeerd. Maar ik was benieuwd, is het alleen heel erg ontspannen, of merk je er fysiek ook wat van?
linky schreef:RusselNuwell schreef:Bij ons op de sportschool wordt zowel pilates als yoga aangeboden, heb alleen beiden nog niet geprobeerd. Maar ik was benieuwd, is het alleen heel erg ontspannen, of merk je er fysiek ook wat van?
Nou van Pilates merk je fysiek echt wel wat hoor!Yoga ken ik nog niet helaas, dat wordt niet aangeoden.
Ik ben niet echt gevallen, meer even snel met de tenen van mn andere voet de grond aantikken om de balans terug te vinden. delerium schreef:Vallen in de downdog, telt dat?
En een keer van het podium gevallen, mooi dat iedereen ook ging liggen. En nee, het was niet bij een oefening waarvan je dacht dat dat de bedoeling zou kunnen zijn...

ik doe al jaren aan yoga en ben afgelopen februari bij de yoga school begonnen met power yoga. Ik vind het heerlijk om te doen en ik mis het echt als ik een dag geen yoga doe! Liek_ schreef:Hoe kan je vallen in de downdog? Dat ze allemaal gingen liggen, hahaha! Ook in jouw valhouding?
Linky, au! Wat heb je gebroken?
en probeerden ze inderdaad op dezelfde manier te gaan liggen. Ik kon er amper meer uithinniken (van het lachen) dat dat er dus niet bij hoorde en ze op zich geacht werden gewoon verder te gaan. 

Ben je naar de release geweest in Amsterdam van de nieuwe lessen? Vind je het wat?
hahah en wil graag rechter en meer in balance op mn horsie zitten.
wat heb ik een slechte balance zeg,dat had ik echt niet gedacht.