Lante schreef:Belsje schreef:Ik heb drie weken geleden te horen gekregen dat ik een volledig verbod op bewegen had, dus ook niet wandelen of fietsen. Als ik wil boodschappen doen moet ik zorgen dat iemand anders ze draagt
Ik loop trouwens met ongeveer dezelfde klachten als TS, vandaar dat ik het maar even wil benadrukken dat het soms echt gewoon NIET MAG! Ik hoop dat ik het ooit weer kan opbouwen, maar daar doen de artsen momenteel geen uitspraken over. Ik heb wel een diagnose, maar ik zou iemand zonder dat daar 100% uitsluitsel is over wat er mis is dus zeker niet aanraden te gaan bewegen ...
Ik ben wel benieuwd wat de reden is dat jij niet mag bewegen.
Als het overbelasting is of je hebt iets gebroken o.i.d. dan begrijp ik dat, maar meestal is het juist goed om in beweging te blijven. Natuurlijk moet je wel luisteren naar je lijf, tijdig stoppen en rustig opbouwen, maar depri in een hoekje blijven zitten terwijl je conditie achteruit holt is over het algemeen ook geen goed advies....
Inderdaad, ik sta er ook van te kijken. Mag ik weten wat jouw diagnose is?

Moet wel zeggen dat ik het nog even aankijk, en als het niet blijft verbeteren toch een keer een afspraak met een chiropractor ga maken.