Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romyv schreef:ik weet niet of ik een hoge pijngrens heb hoor (is altijd beetje lastig vergelijken) wat jij omschrijft had ik ook; op het moment van scheuren! Daarna is het zeurderig maar niet onhoudbaar.
Wat misschien wel scheelt is dat mijn banden heel lang zijn waardoor er normaal weinig druk op staat, daarom scheuren ze ook snel (ongeveer direct wanneer er wel druk op komt te staan)
het voordeel is dat ik dus daarna bijna geen pijn heb!!! Ga er dus ook eigenlijk nooit voor naar een dokter iod, dus als je het zo bekijkt is het wel ideaal
)
ladyenpippi schreef:Vandaag deed het gelukkig minder pijn, maar er volop lopen lukt echt niet.
Ben al 5 keer naar de fysio geweest, en heb nu dus geen tape meer en moet langzaam hem steeds meer gaan belasten maar dat lukt echt niet.
Enkel is 's avonds veel dikker. Wacht tot volgende week even af en als het niet beter gaat ga ik na de dokter om toch eens goed na te laten kijken. Misschien keer MRI scan...
Melissa, hummz klinkt niet zo best zeg!! Jammer dat dokters er soms zo laks mee om gaan, vooral omdat je nog zo jong bent. Zijn er wel foto's gemaakt?