terwijl ik zat te knallen bedacht ik me dat het wel weer eens tijd zou kunnen zijn voor een korte break! 
Ik heb dus als een malle een wasknijper opgehaald
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
terwijl ik zat te knallen bedacht ik me dat het wel weer eens tijd zou kunnen zijn voor een korte break! 
TLNLSDB schreef:Ik nam trouwens huisdieren om dit te verkomen ik probeerde het eerst met paarden alleen, maar toen ik erachter kwam dat ze ook gewoon op het land konden blijven staan zat ik weer volllop achter mn ps3'tje..nu heb ik er 2 honden bij, toen ze van de week in huis gekakt haddenterwijl ik zat te knallen bedacht ik me dat het wel weer eens tijd zou kunnen zijn voor een korte break!
Ik heb dus als een malle een wasknijper opgehaald
mij niet interessant genoeg om zolang achter elkaar te doen , elke dag half uur is de max, dan ben ik wel weer uitgekeken.
Helaas ben ik nogal ijdel en ben ik liever niet moddervet

liedje89 schreef:Ik heb nooit geweten dat je ook dood kan gaan van te lang in dezelfde houding zitten, hoelang moet je dan wel niet zitten??
Trouwens wel doorzettingsvermogen zolang niet drinken, maar dan ga je toch ook heel slecht spelen. (Ik ben het altijd zo zat als ik steeds verlies
.
?