Meld zich nog een zieke!
Zowel in de auto/bus, op de boot als in het vliegtuig, mijn evenwichtsorgaan heeft ze niet allemaal op een rijtje geloof ik
Ben wagenziek geworden op mijn vierde, toen stonden we in de file in Duitsland op een vrij steile helling. Toen de hele auto incl grote broer ondergespuugd
Sindsdien altijd, moest vroeger ook altijd van die smerige pilletjes, maar dan stond ik al over te geven lang voordat we gingen omdat ik dat pilletje moest. Werkte niet dus.
Lang geleden een soort homeopatische pilletjes gehad die moesten smelten onder de tong, waren absoluut niet vies! Maar die zijn nu uit de handel
Sinds ik zelf autorijd gaat het wel beter, als ik zelf rijd heb ik nergens last van. Maar met warm weer en veel bochten of wat flink optrekken enzo door de bestuurder, bluhhh.. Dan is het weer helemaal terug!
Ik moet ook altijd veel boeren, dan wordt de misselijkheid minder. En ik sabbel me suf op die frambozenzuurtjes van de Jamin. Zolang ik daar maar op sabbel, vooral niets anders doe dan vooruit kijken en voorin de auto zit, is het te doen, zo ben ik zelfs als bijrijder zonder te spugen deze zomer met mn gezinnetje naar Spanje gereden, jeeeej!
Boten ben ik al geen fan van, evenmin van vliegtuigen, dus daar word ik niet zoveel geconfronteerd met mn reisziekte.