slapen met lenzen in

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: slapen met lenzen in

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 08:59

Ik ben zo vaak gaan slapen met mijn lenzen in, voelde er vrij weinig van en zag gewoon scherp 's ochtends. Het zal niet goed zijn voor je lenzen óf je ogen maar goed, die paar keer. := Ik heb zachte lenzen trouwens. Heb ze één keer 3 nachten achter elkaar ingehouden. :+

Freppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 09:25

Ik wil ook nog wel eens in slaap vallen met mijn lenzen nog in.... Het voelt bij mij echt niet fijn als ik wakker word. Ik doe dan even een druppel lenzenvloeistof in mijn ogen voordat ik ze eruit haal anders is het uithalen ook echt geen pretje.

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 10:57

Ik heb wel eens periodes gehad dat ik mijn lenzen bijna twee maanden aaneengesloten droeg. Tegenwoordig vind ik dat minder prettig, dus doe ik dat ook niet meer.

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:03

Bellatrix schreef:
Ik ben zo vaak gaan slapen met mijn lenzen in, voelde er vrij weinig van en zag gewoon scherp 's ochtends. Het zal niet goed zijn voor je lenzen óf je ogen maar goed, die paar keer. := Ik heb zachte lenzen trouwens. Heb ze één keer 3 nachten achter elkaar ingehouden. :+

heb ik ook gedaan, ben naar de zwarte cross geweest, had geen zaklamp bij me en geen reserve lenzen (wel vloeistof en potje) maar was bang dat het mis ging dat ik een lens kwijt zou raken, heb ook 3 nachten met lenzen in geslapen ging perfect! alleen s'morgens iets wazig!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:55

Ik ben wel eens in een dronken bui zo mijn bed in geduikt en dus met lenzen in slaap gevallen, en daar had ik de volgende ochtend goed spijt van! Kreeg mijn ogen amper meer open, 1 grote waas! Dat doe ik dus nooit meer :D
Verbaasd me echt dat sommigen er weinig last van hebben..

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:57

Ik slaap zooooo vaak met m'n lenzen in, hele nachten. Nergens last van...

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 11:57

Ze worden droog als je er mee slaapt dus als je je ogen open doet de volgende ochtend doet het pijn en wil je ze erg graag uit (wat dan ook best lastig gaat). En je ziet heeeel wazig.
Ik zou ze gewoon in een bakje water doen als je niets anders hebt..

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:41

anne_bento schreef:
Ik ben wel eens in een dronken bui zo mijn bed in geduikt en dus met lenzen in slaap gevallen, en daar had ik de volgende ochtend goed spijt van! Kreeg mijn ogen amper meer open, 1 grote waas! Dat doe ik dus nooit meer :D
Verbaasd me echt dat sommigen er weinig last van hebben..

Dat heb ik ook een keer gehad, werd wakker s morgens en ik dacht dat het huis in de fik stond omdat ik alleen maar 'rook' zag. :7 toen kwam ik erachter dat het mijn lenzen waren. :+ tegenwoordig nergens last van. Mn lenzen heb ik 24/7 in. Tot de nieuwe komen. :=

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 14:44

Heb je je bril ook niet bij je?
Anders zou ik voor 1x de lenzen in een beetje water wegzetten en dan later goed schoonmaken.

Ik kan niet eens mijn lenzen een hele dag ophebben(heb allergie op mn ogen zitten en is al een wonder dat ik ze uberhaupt in kan hebben), dus denk dat de gevolgen ook beetje persoonsafhankelijk zijn.