Dit moet je een kwartier erop houden, en daarna was het bij mij dus bijna weg. Alleen een kleine rode plek was er over die nog kleiner was dan een muggenbult, en het heeft geen pijn meer gedaan.
Moet je nagaan wat voor rotzooi shag is
. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. S_en_Z schreef:Zal vanavond foto plaatsen van hoe het er nu uit ziet. Op de plek waar ik gestoken was kwam na een paar dagen een stukje huid los. Er zat een klein viezig wondje onder. Dus nu zit ik nog met een (dichtgroeiend) gaatje van de steek. Het ziet er overigens ook een soort van beurs uit?
Er is nu tweemaal gezegd dat ik toch wss een allergische reactie heb.. Kan deze erger worden als je in de toekomst gestoken word?
Edit: fijn dat t goed gaat

S_en_Z schreef:Maar als je allergisch bent voor wespen.. Heb je dan ook een allergische reactie op muggen en dazen? (ik niet nl.) of hoeft dat niet zo te zijn?
Flippertje schreef:S_en_Z schreef:Maar als je allergisch bent voor wespen.. Heb je dan ook een allergische reactie op muggen en dazen? (ik niet nl.) of hoeft dat niet zo te zijn?
Ik vraag me dit andersom af, ik reageer allergisch op dazen en bepaalde muggen. Krijg daar net zulke vlekken en bulten van als jij van je wespensteek. De huid verkleurt soms zo erg dat je het nog drie weken ziet. Door deze reacties ben ik als de dood voor wespen, maar ben nog nooit gestoken dus weet niet hoe ik reageer. Kun je dat ergens laten testen ofzo?
Fijn dat het de goede kant op gaat met jouw steek TS!
druppeltje schreef:Ik ben vorig jaar gestoken door een wesp en daardoor een geniale pijnstiller gevonden via internet. Je maakt wat shag nat (het liefst zware) en leg dat op de plek waar je gestoken bent.
Dit moet je een kwartier erop houden, en daarna was het bij mij dus bijna weg. Alleen een kleine rode plek was er over die nog kleiner was dan een muggenbult, en het heeft geen pijn meer gedaan.
Moet je nagaan wat voor rotzooi shag is.