Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kimmej schreef:Purol werkt verslavend, pas daar dus wel mee op (heel lang geleden keer van mijn dokter gehoord). Als je dat dus regelmatig smeert, worden je lippen steeds zwakker, waardoor ze meer gaan scheuren en barsten.
Mondhoek heb ik ook eens gehad, verschrikkelijk want het geneest inderdaad heeeeeel erg slecht. Ik kreeg toen de tip van medicinale labello (medi repair heet het), dat is de labello in een witte tube. Dit werkte echt super en het was binnen no time weg. Enige nadeel is dat het niet overal zomaar in de schapjes ligt, maar je apotheker heeft het vaak wel! Bovendien raken je lippen aan deze niet 'verslaafd'
_AlMaraam_ schreef:Kimmej schreef:Purol werkt verslavend, pas daar dus wel mee op (heel lang geleden keer van mijn dokter gehoord). Als je dat dus regelmatig smeert, worden je lippen steeds zwakker, waardoor ze meer gaan scheuren en barsten.
Mondhoek heb ik ook eens gehad, verschrikkelijk want het geneest inderdaad heeeeeel erg slecht. Ik kreeg toen de tip van medicinale labello (medi repair heet het), dat is de labello in een witte tube. Dit werkte echt super en het was binnen no time weg. Enige nadeel is dat het niet overal zomaar in de schapjes ligt, maar je apotheker heeft het vaak wel! Bovendien raken je lippen aan deze niet 'verslaafd'
Kan je echt serieus verslaafd geraken aan Purol?
En die labello ligt volgens mij ook in de Kruidvat!