Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xMarloes schreef:Ik zou echt wel meer kunnen doen, maar een creme, ik heb daar gewoon géén tijd voor om dat in te laten trekken, want dan ga ik lopen, dan loop ik het er toch gelijk af.....
.
.
, maar het helpt wel om nette voeten te krijgen
.
.
.
! Is niet goedkoop, maar dan hebbie ook wat
. (Ik zie op de site die jij geplaatst hebt, dat 'ie in Ned. 19 € per tube is
!! Ik krijg 'em hier in de outletstore voor 21 €, maaar... voor 2 tubes!)Sterre schreef:* Darkchrystal, volgens mijn pedicure is het niet goed om zo'n eeltmes te gebruiken omdat de eelt daardoor sneller terug komt.
Ik durf het niet 100% zeker te zeggen of dat echt zo is, maar mijn pedicure is verder super, dus dat geloof ik dan maar.
)Sterre schreef:xMarloes schreef:Ik zou echt wel meer kunnen doen, maar een creme, ik heb daar gewoon géén tijd voor om dat in te laten trekken, want dan ga ik lopen, dan loop ik het er toch gelijk af.....
Als je je voeten in smeert voordat je naar bed gaat, een paar pantysokjes aantrekt met daaroverheen een paar katoenen sokken, zien je voeten er de volgende dag al weer heel veel beter uit.
Ik heb best wel last van eelt en als ik dus 's avonds mijn voeten met van die eeltcreme in smeer en met pantysokjes (zodat niet alle creme meteen in de katoenen sokken trekt) en sokken naar bed ga, is het veel makkelijker om ze dan 's ochtends te vijlen.
Het ziet er niet uit om zo naar bed te gaan, maar het helpt wel om nette voeten te krijgen
.
* Darkchrystal, volgens mijn pedicure is het niet goed om zo'n eeltmes te gebruiken omdat de eelt daardoor sneller terug komt.
Ik durf het niet 100% zeker te zeggen of dat echt zo is, maar mijn pedicure is verder super, dus dat geloof ik dan maar.
*Sonja, ik heb de handcreme van L'Occitane en die is idd helemaal geweldig! Is niet goedkoop, maar dan hebbie ook wat
. (Ik zie op de site die jij geplaatst hebt, dat 'ie in Ned. 19 € per tube is
!! Ik krijg 'em hier in de outletstore voor 21 €, maaar... voor 2 tubes!)
Voetcreme is dus een aanrader? Dan haal ik die de volgende keer ook!

lekker logisch ook van mij
daarna nog weer even braaf ingesmeerd met voetcreme, als ik nu geen perfecte voetjes krijg weet ik het ook niet meer