Mijn vriend kotst alles onder

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:31

Dat kotsen kan nog wel even doorgaan, ik praat uit ervaring. Beste is naar bed gaan en een emmer ernaast. Water helpt dan niet zoveel meer want dat komt er waarschijnlijk ook weer uit.

zuske

Re: Mijn vriend kotst alles onder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:34

Water helpt bij mij wel altijd en wat eten. Dan kan je lichaam de alcohol beter aan. Succes TS. Gelukkig doet die van mij dit nooit.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:36

Sneeuwmaan schreef:
Hem het zelf op laten ruimen en keihard uitlachen...S'avonds een man s'ochtends een man...

Inderdaad!! Dat zou ik ook zo doen ja :=

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:37

zuske schreef:
Water helpt bij mij wel altijd en wat eten. Dan kan je lichaam de alcohol beter aan. Succes TS. Gelukkig doet die van mij dit nooit.

Water en eten helpen bij mij ook altijd, maar dan moet ik nog niet 'gekotst' hebben :P

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:41

gewoon melk geven ;) ~~}>

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:47

Anthea schreef:
Ieeeew Melanie, bij iemand je vinger in diegene z'n keel steken :')

Tsja doe ik ook niet meer :') maar kon 'm niet zo laten zitten en weggaan, andere vrienden waren ook al weggelopen, dus zo kon ie mooi even echt alles eruit krijgen en daarna pas mee de auto in :') Flesje water bij de hand om weer te wassen.. O:) Toen ie weer nuchter was wel even duidelijk verteld dat ik 'm volgende keer de sloot in gooi en laat liggen :+ Sindsdien issie nooit meer dronken geweest haha. Worth it.
Maar daarom zeg ik, laat 't m mooi zelf even doen... :')

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:48

lifaya schreef:
gewoon melk geven ;) ~~}>

_O-

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:49

Zelf op laten ruimen, echt wel.
Ik lachte die van mij altijd keihard uit, en dat vind ie niet leuk omdat ie op die momenten altijd zelfmedelijden heeft. }> En ik bonjour hem zonder pardon in de logeerkamer met een emmertje en als ie rommel maakt is dat zijn probleem, ik ruim het niet op. Als ie echt ziek is is het natuurlijk een ander verhaal

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:50

Kun je hem niet in de badkamer laten slapen? :') kun je direct de douche erop zetten als hij vies is haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:59

Ja ik zit hier flink te balen, tis ondertussen 4 uur snachts, en ik kan straks mooi aan zijn vrienden vertellen hoe/wat/waarom en ik val nog net niet om van de slaap. :+

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:00

Hoe gaat het inmiddels TS?

Ik moet zeggen dat mijn empathie ook tot onder het 0-punt zakt als iemand zichzelf ziekdrinkt. Jammer, ga het maar lekker zelf opruimen :')

Edit: Jeetje, wat naar TS. Kun je 'm niet met een kussen+deken in de badkamer gooien? :') Het is niet jouw schuld dat jij nu niet kan slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:01

Waar zitten jullie eigenlijk?

Ik zou hem in de kotskamer laten slapen en zelf lekker op de schone bank kruipen :D

zuske

Waar zit jij dan?

vuurneon

Phormicola; komt mij bekend voor :')
Ik hoef hem dan niet eens in mijn bed te hebben haha, gaat hij maar naar de zolder toe met z'n emmertje :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:04

We zitten ergens vlakbij Calgary, Canada, en ik zit in de keuken. :')

Durf hem niet in de slaapkamer te laten slapen, daar heb ik dus mijn 2 koffers liggen en kleren en alles.. No way :') Mijn koffer lag dus open waar hij in kotste, daar lag ook mijn laptop in, zijn laptop en mijn spiegelreflex camera die hij dus net had gemist. :=

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:05

Haal je de spullen uit die kamer die hij niet meer mag raken, gooi je hem daar op bed en ga jij op de bank?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:08

Yep, laat 'm maar lekker met z'n emmertje naar die kamer gaan. Al moet het kruipend.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:09

Oef. Lekker buiten laten slapen die vent van je!

Ben jij gek geworden, je hoeft hem niet te vertroetelen hoor. Hij zat aan de alcohol, en zoop als een malle door..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:10

Dat durf ik niet. :') Ik ken die mensen totaal niet, dan gooi ik hun huis vol met mijn spullen en slaap ik bij hun op de bank, dat durf ik echt niet :)) Ik maak 'm om half 7 wakker en dan zoekt ie maar een oplossing. Desnoods zet ie een tent op in de achtertuin of boekt ie een hotelkamer. :+

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:20

Heb echt medelijden met je :')
Loopt ie nog steeds te kotsen? Anders gewoon op bed leggen joh met emmer ernaast. :j
Probeer het ergste op te ruimen, de rest kan ie morgen zelf schobben :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:21

Nee hij is volgens mij erg ver weg :')

Heb maar gezegd dat als ie iets nodig heeft dat ie maar moet roepen. Ook al zit ik nu met oortjes in muziek te luisteren :')

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:23

_O-
Muziek extra hard
HUH, wat zeg je??? :')

Oh als ie al ver weg is lekker laten slapen en zelf ook maar ff proberen wat te slapen...

Is dit 1ste keer dat ie zo dronken is dat ie er van over zn nek gaat? :P

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:25

phormicola schreef:
Yep, laat 'm maar lekker met z'n emmertje naar die kamer gaan. Al moet het kruipend.

:j Eigen schuld hoor..

Wel vervelend voor TS :(:)

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:26

Nou mijn vent had het mooi kunnen bekijken, in bed liggen? haha in geen 100 jaar, hij gaat maar lekker ergens liggen waar ik er geen last van heb, ga toch niet mn bed afstaan zodat hij lekker met zn dronken kop kan liggen en zn roesje uitslapen, neeuh... Ik lekker slapen en hij rolt maar fijn een eind om in zn eigen meur, Bah!
En zijn zooi opruimen deed ik al helemaal niet..Tenzij je als poetsdoek mee gegaan bent, maar dat lijkt me toch niet..Ik zou als ik jou was lekker gaan slapen! Dikke :wave: Há Há

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 11:26

Ik heb het trouwens met mijn man ook eens gehad, in m'n moeders huis. Die kon de volgende dag lekker alles zelf schoonmaken (daarbij weer kotsend, maar wel in de badkamer _O- ) en ik heb 'm wel in de kotskamer laten slapen, zelf ging ik op de bank liggen. Ik ga geen nachtrust missen omdat hij zonodig teveel moest drinken :n