relatie troubles

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Imitador

Re: relatie troubles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 14:44

Je kunt ook dingen voor je partner doen, omdat hij of zij dat heel graag wil, waarmee je laat zien dat je bereid bent om je zelf soms weg te cijferen als dat nodig is en dat je partner héél erg belangrijk voor je is. Ik vind het een beetje een trotse insteek om te zeggen dat je geen bos bloemen wil geven (ik snap het idee erachter wel, maar je kunt het anders benaderen).

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 15:20

Ik zou ook niet voor die bos bloemen gaan hoor... zo, hier, bloemen. Waarvoor weet ik niet, maar als jij er gelukkig van wordt... ergens past dat niet in deze situatie.

En ja, je kunt dingen doen voor je partner omdat hij/zij het graag wil, maar dat hoeft absoluut niet. En daar heeft partner dan ook rekening mee te houden. Zou geen reden mogen zijn om een relatie te beeindigen denk ik.

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 17:22

Dat klinkt als heel veel. Ik denk toch dat het belangrijkste is dat jullie allebei beter in je vel komen te zitten dan nu. Dus ook lekker ontspannen, leuke dingen doen samen. Dat je dichtklapt bij een ruzie kan ik me voorstellen, vervelend dat je er nog niet veel verder in bent gekomen ondanks de therapie... jammer dat het niet geholpen heeft. Heb je al wel eens geprobeerd dingen op te schrijven voor hem? dat wil soms ook wel helpen, dat je ondanks het dichtklappen nog iets doet.

Mocht je er niet voor kiezen om het uit te maken, denk ik dat het erg belangrijk is dat jullie allebei wat meer tot rust komen en ook vooral wat ruimte voor jezelf nemen!