Schurende bovenbenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Schurende bovenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 20:58

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 23:19

ik denk dat een afgeknipte legging of panty het beste is (geen ervaring).

tegen het oprollen: alvast even het onderste dubbelvouwen naar binnen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 23:44

Bij de Action: de corrigerende broekjes.
Kosten nog geen 4 euro in huidskleur zwart en wit.
en werken perfect

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 06:46

of corrigerend ondergoed, dit is echter wel warm of een afgeknipte panty, werken bij mij erg goed.
De panty is licht en luchtig, rolt wel iets op, maar dat trek je zo weer recht.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:00

Ik heb hetzelfde probleem. Als de jurk een beetje lang valt doe ik er zo een super sexy (not!) (volgens mij is het een corrigerende) onderbroek met pijpjes onder aan. Ideaal! Hiervoor ook met talkpoeder en zalfjes gehannest, maar dat was hem niet. Het is mischien niet echt sexy maar het scheelt wel. :o

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:06

Ik denk dat je benen trainen en bewust afvallen heel veel scheelt.

Chanelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:08

ik heb er altijd een fiets broekje onderaan, scapino.
Zijn van katoen, niet van die gladde die zweten

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:15

Ah! Ik heb hier ook last van, heel erg vervelend en wordt ook echt pijnlijk.
Ben ook bezig met afvallen maar hoef niet eens zo heel veel en heb er altijd last van gehad dus weet niet of dat zo veel gaat helpen. Die afgeknipte panty klinkt goed, ga ik eens proberen.
Ook ga ik eens talkpoeder proberen,wie weet werkt dat al wel goed genoeg.
Hardlopen wil ik ook weer gaan doen, misschien heeft dat effect?
Gaat alleen wel nog zo'n 2 maanden duren zei de fysio voor ik daar aan kan denken... En zit al bijna 6 maanden thuis ivm 3dubbele beenbreuk waardoor ik dus al die tijd niks heb kunnen doen, ben al blij dat ik überhaupt soms pijnvrij kan lopen maar doordat t allemaal zo lang duurt us mijn lijf dus ook een stuk slapper geworden, en dan bedoel ik niet de kracht ervan.

Ik ga vandaag eens een panty mishandelen ;)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:23

eenitraM schreef:

Het zal wel wat schelen, maar het hoeft niet. Ik zal nooit dunne benen krijgen, sport genoeg en ben afgevallen maar die benen blijven schuren hoor :')

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:24

ashley1 schreef:
Ah! Ik heb hier ook last van, heel erg vervelend en wordt ook echt pijnlijk.
Ben ook bezig met afvallen maar hoef niet eens zo heel veel en heb er altijd last van gehad dus weet niet of dat zo veel gaat helpen. Die afgeknipte panty klinkt goed, ga ik eens proberen.
Ook ga ik eens talkpoeder proberen,wie weet werkt dat al wel goed genoeg.
Hardlopen wil ik ook weer gaan doen, misschien heeft dat effect?
Gaat alleen wel nog zo'n 2 maanden duren zei de fysio voor ik daar aan kan denken... En zit al bijna 6 maanden thuis ivm 3dubbele beenbreuk waardoor ik dus al die tijd niks heb kunnen doen, ben al blij dat ik überhaupt soms pijnvrij kan lopen maar doordat t allemaal zo lang duurt us mijn lijf dus ook een stuk slapper geworden, en dan bedoel ik niet de kracht ervan.

Ik ga vandaag eens een panty mishandelen ;)

Laat even weten of dat werkt, dan sloop ik er ook een paar :D

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:27

lange oma sloggie broekjes! Werken super, en zijn hele dunne katoenen stof, dus het is amper warmer, en ze vallen niet op.

ik had dit probleem als klein kind trouwens al, toen was ik ;echt niet te dik. Ligt dus echt aan mn bouw.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:28

Nicky84 schreef:
eenitraM schreef:

Het zal wel wat schelen, maar het hoeft niet. Ik zal nooit dunne benen krijgen, sport genoeg en ben afgevallen maar die benen blijven schuren hoor :')

Het scheelt enorm. Als je mager/dun bent heb je er geen last van :) Althans, lijkt me logisch

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:34

Hier een mede lotgenoot.
Ik heb niet je topic doorgelezen, maar een panty is voor mij 100% de oplossing. Geen last meer van pijnlijke schurende benen!!
Kan gewoon met blote benen nooit een korte broek of rokje/jurkje aan, maar met een panty is dit probleem opgelost.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:36

ik heb het altijd al gehad, of ik nou maatje 36/38 was op mn 15e of zelfs met maatje 42 waar ik even in heb gezeten. Als je een smal bekken hebt staan je benen dichter bij elkaar en schuurt het dus altijd :j afvallen heeft dus echt niet altijd nut. Ik zit nu weer in maatje 40 en het is wel iets minder, maar al zou ik nu terug gaan naar 36 (waar ik niet aan moet denken :') ) dan heb ik het alsnog :j

Ik heb hele korte leggings als broekjes :j ik koop bij de action hele goedkope capri's en die heb ik in verschillende maten afgeknipt en weer afgestikt. dan kruipen ze ook niet op :n Een panty vind ik vreselijk, heb ik ook geprobeert, maar omdat dat helemaal geen katoen is vind ik dat nog plakkeriger :j

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 07:39

Had hier ook altijd last van en afgeknipte leggings etc. Oma onderbroeken vind ik ook niet tof, maar ze hebben momenteel bij de zeeman als je goed zoekt korte broekjes van het merk waar ze ook de leggings van hebben. Die dingen zijn net wat langer dan een boxer, blijven dus zitten (in tegen stelling tot afgeknipte dingen die oprollen) zijn niet zo vies heet als corrigerende broekjes, en ook nog van katoen, dus goed met dit hete weer. En ze kosten ook nog geen drol, 2 euro ofzo?

Wearing one atm, ik vind het de ideale oplossing. Zonder broekje o.i.d. zal het nooit gaan lukken met dikkere benen want schuren doet het toch wel. En er van alles tussensmeren word vanzelf echt nasty :+
Kan ze de hele dag dragen, en naar beneden sleuren hoeft niet, misschien een keertje als ik naar de wc ben geweest alles weer goedtrekken, maarja dat doe je daar al vrij automatisch.

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:18

Geen vaseline, dat ligt op de huid en sluit het voor mijn gevoel af.

Voor het paardrijden smeer ik altijd in met cematogrolcreme. Is een extra dikke creme (met ook vaseline) maar de huid neemt het ook een beetje op. Huid wordt er lekker zacht van en er blijft een iets glijlaagje bovenop zitten. Dus mischien werkt het ook voor dit.

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:20

Jep, korte legging idd! Zo'n soort fietsbroekje. Werkt perfect!!

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:20

[/quote]

Het zal wel wat schelen, maar het hoeft niet. Ik zal nooit dunne benen krijgen, sport genoeg en ben afgevallen maar die benen blijven schuren hoor :')[/quote]

Het scheelt enorm. Als je mager/dun bent heb je er geen last van :) Althans, lijkt me logisch[/quote]

Ben (veel)dunner geweest en had er toen ook last van ;) Maar goed, ik zal nooit maatje 36 krijgen. Misschien meiden met hele dunne benen dat die er geen last van hebben.. :)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:22

Ik heb het probleem al van jongs af aan en heb nog nooit overgewicht gehad en was ook nooit dik voor mijn leeftijd oid. Maar ken het probleem dus al jaren. (Heerlijk om te lezen dat je niet de enige bent :p) Ik zou ook niet met creme gaan smeren dat wordt zo'n vieze bende daarbij wil ik geen vette creme in mijn leuke jurkjes.
Fietsbroekjes lange onderbroeken en leggings werken het beste. Ik heb altijd alles van katoen. Corrigerend ondergoed is jammergenoeg vaak synthetisch.

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:24

Nicky84 schreef:
Citaat:

Het scheelt enorm. Als je mager/dun bent heb je er geen last van :) Althans, lijkt me logisch

Ben (veel)dunner geweest en had er toen ook last van ;) Maar goed, ik zal nooit maatje 36 krijgen. Misschien meiden met hele dunne benen dat die er geen last van hebben.. :)

Ik heb ook altijd stevige benen gehad zelfs toen ik maatje 36had waren mijn benen in vergelijking stevig. Tuurlijk heb je dan minder last, maar afvallen is niet voor iedereen een optie/mogelijkheid

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:30

Ik ken iemand met maat 36 waarvan de benen nog enorm schuren dus dat gaat ook heus niet op..

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:39

Daarom zeg ik ook misschien;) Ik heb er geen idee van :+

@ Alice 13..Ik heb ook altijd stevige benen gehad..en ook schurende...en ik bedoelde niet te zeggen dat je moet afvallen ;) sprak even namens/voor mezelf. ;)

Alice13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 08:53

@ Nicky ik bevestig alleen wat jij zegt :) hier precies het zelfde namelijk. In mijn geval zal een paar kilo minder geen kwaad kunnen al zal het het probleem niet oplossen :o

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 09:22

of een mannen onderbroek proberen, zo'n strakke boxer? Bij de Hema hebben ze in ieder geval een model die iets langer is.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 10:05

Ik heb wat meerdere zeggen zo'n corrigerend broekje, daardoor geen last mee rvan schuurplekken en toch grotendeels blote benen :D