http://www.plutosport.nl/shop/Rokjes/Fi ... 5-100.html
Ziet er niet gek uit namelijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ashley1 schreef:Ah! Ik heb hier ook last van, heel erg vervelend en wordt ook echt pijnlijk.
Ben ook bezig met afvallen maar hoef niet eens zo heel veel en heb er altijd last van gehad dus weet niet of dat zo veel gaat helpen. Die afgeknipte panty klinkt goed, ga ik eens proberen.
Ook ga ik eens talkpoeder proberen,wie weet werkt dat al wel goed genoeg.
Hardlopen wil ik ook weer gaan doen, misschien heeft dat effect?
Gaat alleen wel nog zo'n 2 maanden duren zei de fysio voor ik daar aan kan denken... En zit al bijna 6 maanden thuis ivm 3dubbele beenbreuk waardoor ik dus al die tijd niks heb kunnen doen, ben al blij dat ik überhaupt soms pijnvrij kan lopen maar doordat t allemaal zo lang duurt us mijn lijf dus ook een stuk slapper geworden, en dan bedoel ik niet de kracht ervan.
Ik ga vandaag eens een panty mishandelen
Nicky84 schreef:eenitraM schreef:Ik denk dat je benen trainen en bewust afvallen heel veel scheelt.
Het zal wel wat schelen, maar het hoeft niet. Ik zal nooit dunne benen krijgen, sport genoeg en ben afgevallen maar die benen blijven schuren hoor
Althans, lijkt me logisch
afvallen heeft dus echt niet altijd nut. Ik zit nu weer in maatje 40 en het is wel iets minder, maar al zou ik nu terug gaan naar 36 (waar ik niet aan moet denken
) dan heb ik het alsnog 
ik koop bij de action hele goedkope capri's en die heb ik in verschillende maten afgeknipt en weer afgestikt. dan kruipen ze ook niet op
Een panty vind ik vreselijk, heb ik ook geprobeert, maar omdat dat helemaal geen katoen is vind ik dat nog plakkeriger

[/quote]
Althans, lijkt me logisch[/quote]
Maar goed, ik zal nooit maatje 36 krijgen. Misschien meiden met hele dunne benen dat die er geen last van hebben..
Nicky84 schreef:Citaat:
Het zal wel wat schelen, maar het hoeft niet. Ik zal nooit dunne benen krijgen, sport genoeg en ben afgevallen maar die benen blijven schuren hoor
Het scheelt enorm. Als je mager/dun bent heb je er geen last vanAlthans, lijkt me logisch
Ben (veel)dunner geweest en had er toen ook last vanMaar goed, ik zal nooit maatje 36 krijgen. Misschien meiden met hele dunne benen dat die er geen last van hebben..
sprak even namens/voor mezelf.
hier precies het zelfde namelijk. In mijn geval zal een paar kilo minder geen kwaad kunnen al zal het het probleem niet oplossen