Erge pijn in de rug/benen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

samira_baco

Re: Erge pijn in de rug/benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:32

hmm heb je miss niet scoliose dat heb ik namelijk wel en je klachten zijn hetzelfde als bij mij ?

ShiningStar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:55

Hm raar :\ Vind toch dat ze terug een foto moeten nemen :j er kan zoveel veranderd zijn. Ik heb een jaar geleden een MRI laten doen en mijn ha vind het zelf een goed idee om terug één te laten maken.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 14:01

Scoliose heb ik volgens de fysiotherapeut in hele lichte vorm, waardoor ik daar niet die klachten van zou kunnen hebben.

Ik vind het ook vreemd, er wordt niet erg graag meer gedaan of verder gezocht.

ShiningStar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:06

Ik zou toch maar eens opzoek gaan naar een andere dokter hoor.

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 14:25

Ja dat ik ben verwezen komt ook doordat ik naar een andere dokter ben gegaan :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:27

het klinkt bij mij als een hernia!
kun je niet met spoed naar de reumatoloog?

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:30

TS- wat je zou kunnen doen is naar je zorgverzekering bellen en vragen of zij voor je kunnen kijken voor een eerdere datum, vooral als je zo´n last hebt. Werkt vaak heel goed en dan mis je misschien Lowlands niet (ook al is dat een welzijnsprobleem natuurlijk ;)). Succes hoe dan ook!

ShiningStar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:31

Ik hoop dat die reumatoloog meer gaat doen :)

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-12 14:43

Lowlands had ik inmiddels gemaild en ik kan later beginnen met werken, dat scheelt weer.
Maar komen er dan geen extra kosten bovenop als je het op die manier regelt?

Met spoed stuurden ze me sowieso niet door. Het gaat allemaal maar ontzettend langzaam.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:59

Iinge_ schreef:
Oh hernia vonden ze niet nodig om naar te kijken, omdat ik anderhalf jaar geleden een keer een foto heb laten maken zeiden ze; ja maar dan is het nu waarschijnlijk hetzelfde als toen :\

en jij neemt daar genoegen mee?

Mimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:44

Ariebombarie schreef:
Iinge_ schreef:
Oh hernia vonden ze niet nodig om naar te kijken, omdat ik anderhalf jaar geleden een keer een foto heb laten maken zeiden ze; ja maar dan is het nu waarschijnlijk hetzelfde als toen :\

In 1,5 jaar kan er zoveel gebeurd zijn: helemaal met een eventuele hernia is die periode lang. Als je zoveel pijn hebt dan moet er iets gebeuren en dan is een foto of MRI zeker niet overbodig. Blijf vragen en aandringen dat er iets gebeuren moet.

Nikita_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 20:51

Met zulke klachten zou ik naar een goede chiropractor gaan. Ik ken toevallig de goeroe (=beste van Nederland), als je zijn adres wilt hebben pb je maar ;) Heb er al veel mensen naar toegestuurd, (en nee ik heb daar geen belangen in).

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 11:17

Ariebombarie schreef:
Iinge_ schreef:

Ik kan er zelf zo weinig mee, heb net een vragenlijst ingevuld met ziektes die in de familie zitten etc.
Maar toen ik daar zat in mijn eentje, dan willen ze maar niet helpen, ze luisteren gewoon niet naar mij, zelfs al stond ik op janken.
In het ziekenhuis zal ik er zeker op aandringen.

Nikita_1995 schreef:
Met zulke klachten zou ik naar een goede chiropractor gaan. Ik ken toevallig de goeroe (=beste van Nederland), als je zijn adres wilt hebben pb je maar ;) Heb er al veel mensen naar toegestuurd, (en nee ik heb daar geen belangen in).

Dankjewel, maar ik ga nu eerst de onderzoeken afwachten, anders zal ik contact met je opnemen. :)

Nikita_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 11:51

Een verkeerde wervel stand kan vaak heel veel klachten voortbrengen, meer dan je denkt ;)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 12:24

je kan er zelf echt wel wat mee. je kan behoorlijke stampij maken, je zorgverzekering inschakelen of zelf een second opinion vragen bij een ander ziekenhuis. heb er teveel ervaring mee om je te geloven dat je er zelf niks mee kan :o

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 13:21

Ariebombarie schreef:
je kan er zelf echt wel wat mee. je kan behoorlijke stampij maken, je zorgverzekering inschakelen of zelf een second opinion vragen bij een ander ziekenhuis. heb er teveel ervaring mee om je te geloven dat je er zelf niks mee kan :o

Ja dat snap ik, maar het is gewoon erg lastig als iemand je zo afwimpelt.
En ik ben nu doorverwezen en nu wordt er verder gekeken :)

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 14:55

Hoi, beetje langzaam met reageren, maar nee je krijgt geen extra kosten als je je zorgverzekering inschakelt hoor :) Zij hebben net andere lijnen dan wij en kijken waar wat mogelijk is. Soms moet je dan wel net naar een ander ziekenhuis dan je nu heen gaat, maar soms kan dat ook nog es voordelig uitpakken als je bij een kundig iemand daar terecht komt (niet gezegd dat dat nu niet zo is heh...) Hoe dan ook, succes!