Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vind toch dat ze terug een foto moeten nemen
er kan zoveel veranderd zijn. Ik heb een jaar geleden een MRI laten doen en mijn ha vind het zelf een goed idee om terug één te laten maken.
). Succes hoe dan ook! Ariebombarie schreef:Iinge_ schreef:Oh hernia vonden ze niet nodig om naar te kijken, omdat ik anderhalf jaar geleden een keer een foto heb laten maken zeiden ze; ja maar dan is het nu waarschijnlijk hetzelfde als toen
en jij neemt daar genoegen mee?
Ariebombarie schreef:Iinge_ schreef:Oh hernia vonden ze niet nodig om naar te kijken, omdat ik anderhalf jaar geleden een keer een foto heb laten maken zeiden ze; ja maar dan is het nu waarschijnlijk hetzelfde als toen
en jij neemt daar genoegen mee?
Nikita_1995 schreef:Met zulke klachten zou ik naar een goede chiropractor gaan. Ik ken toevallig de goeroe (=beste van Nederland), als je zijn adres wilt hebben pb je maarHeb er al veel mensen naar toegestuurd, (en nee ik heb daar geen belangen in).

Ariebombarie schreef:je kan er zelf echt wel wat mee. je kan behoorlijke stampij maken, je zorgverzekering inschakelen of zelf een second opinion vragen bij een ander ziekenhuis. heb er teveel ervaring mee om je te geloven dat je er zelf niks mee kan
Zij hebben net andere lijnen dan wij en kijken waar wat mogelijk is. Soms moet je dan wel net naar een ander ziekenhuis dan je nu heen gaat, maar soms kan dat ook nog es voordelig uitpakken als je bij een kundig iemand daar terecht komt (niet gezegd dat dat nu niet zo is heh...) Hoe dan ook, succes!