Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(die ouders vonden dat ook onzin; allerbeste van de grap: moeder is vroedvrouw en de ouders van klasgenootje waren dokters). Broertje heeft nooit mazelen gehad.kimberley12 schreef:Ik ben nu zelf ook zwanger, en twijfel nu heel erg of ik het wel of niet zou laten enten....Ik hoor steeds vaker dat kinderen afwijkingen hebben gekregen na diverse inentingen...Mijn neefje is chronisch ziek geworden na een inenting...
Blijft een dubbel iets wel of niet enten.
. Plaatje1990 schreef:kimberley12 schreef:Ik ben nu zelf ook zwanger, en twijfel nu heel erg of ik het wel of niet zou laten enten....Ik hoor steeds vaker dat kinderen afwijkingen hebben gekregen na diverse inentingen...Mijn neefje is chronisch ziek geworden na een inenting...
Blijft een dubbel iets wel of niet enten.
Er zijn geen gevallen bekend waarbij bewezen is dat dit echt komt door de entingen.
kimberley12 schreef:@ De Sprinkhaan, dat is ook iets wat mij absoluut tegenstaat....Het idee dat je kindje een spuit in zich krijgt, waar kwik in zit....
Amaranth7 schreef:Ik moet binnenkort entingen krijgen voor Tuberculose en Hepatitis B (wegens opleiding verpleegkunde). Wat zijn jullie meningen hier over?
Ik heb voor de rest wel al mijn entingen gehad, ben nog steeds mijn ouders dankbaar daarvoor.