Nu een lekker wijd shirtje aan en maar uitzitten haha Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu een lekker wijd shirtje aan en maar uitzitten haha
Want ik ben als zo vaak verbrand en daar heb ik echt geen zin meer in.

Heb al een paar keer weer in de zon gezeten en ben al een paar keer onder de zonnebank geweest maar niks lijkt te helpen bij mij. Het wordt maar heel langzaam iets beter... Duhelo schreef:de bruine stukken insmeren met hele sterke factor, en de witte stukken niet of met een lagere factor, ben je in een dagje bijgetrokken.
of gewoon niet smeren met aftersun, en lekker laten vervellen, dan ben je gewoon weer wit

_Nelleke_ schreef:Kun je niet zo'n spray-tan-shop benaderen en vragen of ze dit voor je kunnen verhelpen? Het lijkt me niet zo verstandig om met verbrande huid alsnog in de zon te gaan, hoe dik je ook smeert...
Maar, misschien kunnen ze wel je witte banen dezelfde kleur sprayen als je straks bruine armen...
sorry maar ik ga niet naar een spray-tan-shop
Dan fotoshoppen ze het maar bruin op de foto's 
Ik ook niet hoor, maargoed, ik dacht, wie weet breng ik je op hele goede ideeen.
_Nelleke_ schreef:Ik ook niet hoor, maargoed, ik dacht, wie weet breng ik je op hele goede ideeen.

Nadine___ schreef:Je hebt bij de kruidvat doekjes, met zelfbruiner. Deze schijnen heel goed te werken! Probeer daar mee anders alleen de witte delen in te smeren of je hele huid, beetje experimenteren? Ik denk dat in twee weken bijbruinen erg lastig gaat worden!