Flink verbrand, nu t-shirt afdruk...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Re: Flink verbrand, nu t-shirt afdruk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 09:39

Inderdaad: Wel blijven smeren, gister even in de zon gezeten en ik ben zo verbrand :? Nu een lekker wijd shirtje aan en maar uitzitten haha

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-12 11:06

Ja blijven smeren doe ik zeker :j Want ik ben als zo vaak verbrand en daar heb ik echt geen zin meer in.
Ook elke avond een goede aftersun erop zodat de huid wat rust krijgt en kan herstellen.

Vanmiddag weer naar de paarden, maar dit keer een vestje aan want in het bos stikt het van de dazen en ik ben daar allergisch voor :')

Vanavond nog even bijkleuren in de achtertuin, in bikini :D
Thanks voor de tips!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:04

de bruine stukken insmeren met hele sterke factor, en de witte stukken niet of met een lagere factor, ben je in een dagje bijgetrokken.

of gewoon niet smeren met aftersun, en lekker laten vervellen, dan ben je gewoon weer wit :+

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 20:08

Ik heb dat in mei gehad toen het ineens zulk mooi weer was, ben er nu nog steeds niet van af :( Heb al een paar keer weer in de zon gezeten en ben al een paar keer onder de zonnebank geweest maar niks lijkt te helpen bij mij. Het wordt maar heel langzaam iets beter...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 23:44

LZP -> MW

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 20:24

Duhelo schreef:
de bruine stukken insmeren met hele sterke factor, en de witte stukken niet of met een lagere factor, ben je in een dagje bijgetrokken.

of gewoon niet smeren met aftersun, en lekker laten vervellen, dan ben je gewoon weer wit :+

Nou in een dagje werkt bij mij niet helaas. Ik word heel moeilijk en langzaam bruin.
Maar ga nu wel zoveel mogelijk in de zon om bruin te worden.

Laten vervellen en weer wit worden is voor mij geen optie, ben veel te blij dat ik een beetje bruin/rood ben :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 21:30

Wil je niet ontmoedigen, maar 2 weken is wel heel kort om bij te kleuren. Heb hetzelfde gehad in het jaar dat ik ging trouwen. Strapless jurk, maar ik heb altijd t-shirt armen. Heb van alles geprobeerd, zonnebank, zelfbruiners maar niets heeft geholpen helaas. Je bleef toch wel verschil zien ondanks dat ik vanaf het begin van de zomerperiode bezig ben geweest om een mooi egaal kleurtje te krijgen.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 20:59

Ja ik denk ook niet dat het lukt maar ik ga het gewoon proberen :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 21:06

Als je echt heel erg verbrand bent pak dan yoghurt (naturel de hele dikke) mijn zusje was heel erg verbrand en had haar hotpants in haar benen staan we hebben haar 3 dagen elke keer heel dik ingesmeerd met koude yoghurt, die trok al het rode eruit, ze had daarna niet zo'n extreem kleur verschil meer en kon daarna lekker bijbruinen :)

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 21:09

2 verschillende types bescherming nemen? Dus je schouders met jouw normale factor, zeg 15, dan doe je armen met factor 30. Lijkt mij problem solved of werkt dat niet zo?

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 21:11

De eerste dagen dit jaar dat het zo heet was heb ik ongesmeerd veel gereden en gezwommen gevolg ook tshirt t zag er niet uit iedereen keek me na toen ik in bikini liep haha
Nu zoveel weken verder zie je het nog steeds gelukkig is het (licht)bruin en niet meer rood
Heb er wel spijt van dat ik niet in een hempje oid heb gereden... of ingesmeerd had....
Maar nu gewoon in bikini in de tuin gaan liggen evt de al gebruinde/verbrande delen bedekken dat dat niet nog meer verkleurd?
Verder zelfbruiner oid? of zo'n zonnebrandcreme waar je bruin van wordt ofzo

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 21:16

Ja verschillende factoren ben ik nu mee bezig, maar goed na 1 dag zie je bij mij nog geen verschil :')

Idd zo'n bronze zonnebrand kan ook nog als laatste optie :j

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 21:18

Om snel te bakken is kokosolie met een lage factor goed maar als TS al verbrand met insmeren kan ik dat niet echt aanraden :=

Ik ben overigens weleens met een coltruitje (korte mouw) in de tuin in slaap gevallen, gelukkig kleur ik heel erg snel omdat ik vrij donker ben maar schaamde me de eerste dagen best wel :')

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 21:21

Nee hoor verbrand ben ik al niet meer, dat is al bruin geworden.
Heb nu idd kokosolie voor de witte delen en een flinke hoge factor voor de bruine delen.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 21:22

Kun je niet zo'n spray-tan-shop benaderen en vragen of ze dit voor je kunnen verhelpen? Het lijkt me niet zo verstandig om met verbrande huid alsnog in de zon te gaan, hoe dik je ook smeert...

Maar, misschien kunnen ze wel je witte banen dezelfde kleur sprayen als je straks bruine armen... :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-12 21:27

_Nelleke_ schreef:
Kun je niet zo'n spray-tan-shop benaderen en vragen of ze dit voor je kunnen verhelpen? Het lijkt me niet zo verstandig om met verbrande huid alsnog in de zon te gaan, hoe dik je ook smeert...

Maar, misschien kunnen ze wel je witte banen dezelfde kleur sprayen als je straks bruine armen... :D

:') sorry maar ik ga niet naar een spray-tan-shop :n Dan fotoshoppen ze het maar bruin op de foto's _O-

Verbrand ben ik al niet meer, dus ik kan gewoon weer veilig in de zon :j

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 21:32

:') Ik ook niet hoor, maargoed, ik dacht, wie weet breng ik je op hele goede ideeen. :+

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-12 21:33

Joolien schreef:
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb 2 jaar mn hotpants op mn benen gehad van Lowlands _O-

En ik twee jaar een badpak van Curacao, die ik dus maar één dag aan heb gehad... -O-

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 18:26

_Nelleke_ schreef:
:') Ik ook niet hoor, maargoed, ik dacht, wie weet breng ik je op hele goede ideeen. :+

Ja vind het gewoon zonde om aan zoiets mn geld te besteden.
Maar er is hoop, gister en vandaag na werk nog een paar uurtjes in de zon kunnen liggen en het begint een kleeeeeiiiiiin beetje bij te kleuren _O-

Nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:38

Je hebt bij de kruidvat doekjes, met zelfbruiner. Deze schijnen heel goed te werken! Probeer daar mee anders alleen de witte delen in te smeren of je hele huid, beetje experimenteren? Ik denk dat in twee weken bijbruinen erg lastig gaat worden!

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-12 18:39

Bij mij is het na een paar weken weer gelijk geworden (even bruin) maar daar heb je natuurlijk niks aan :D
Dan zelfbruiner inderdaad :j

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-12 18:41

Nadine___ schreef:
Je hebt bij de kruidvat doekjes, met zelfbruiner. Deze schijnen heel goed te werken! Probeer daar mee anders alleen de witte delen in te smeren of je hele huid, beetje experimenteren? Ik denk dat in twee weken bijbruinen erg lastig gaat worden!

Ja die zag ik eergister liggen ja :j
Ga ze zeker onthouden voor als het niet helemaal naar mn zin is.