Toen dat klaar was wou ik NOOIT weer in het ziekenhuis terecht komen, het bij komen na de narcose en even niet weten waar je bent, wat voor dag het is, hoelaat etc. vond ik toen als kind echt helemaal niks en dood eng... 
Tot ik in december m'n been brak na een val van het paard, wat heb ik daar lopen 'roepen' bel die ambulance maar!! Ik MOET naar het ziekenhuis!!
Oh ze konden alles met me, infusen aanleggen.. Met m'n been aan de gang, ik vond ineens die naalden ook niet meer zo eng...
Nou hup op naar de eerste hulp, foto's gemaakt, staat ineens de chirurg naast je bed; "We gaan vanavond nog opereren, en je moet een nachtje blijven.." SLIK!!! Dat vond ik toch echt even niet leuk..... Ben toen om kwart over 11 nog geopereerd, al die tijd wakker gebleven en ze hadden echt niks geen tijd mij dingen uit te leggen... Ik had echt zo iets van laat het wel over me heen komen, een goede vriend was ook direct gekomen die werkt in het ziekenhuis en kon het e.e.a. uitleggen, heel fijn!
Toen ik daar op de OK lag had ik echt zo iets van nou spuit me maar plat, ik ga lekker slapen en ben heeeeel blij als ik morgen van die pijn af ben.....
(ondanks de zware pijnstillers die ik al had gehad..) Heb wel aangegeven dat ik echt helemaal weg wil zijn want nog half zo bij zijn dat vind ik doodeng..
Helaas werd voor mij 1 nachtje, 2 nachtjes, (het hing ervan af hoe goed ik mij die volgende dag zelf kon redden...) maar ik vond hte heerlijk.. De wetenschap dat ervaren mensen, die precies weten wat ze moeten doen, direct bij je aan bed staan als er ook maar iets aan de hand is... Ook hebben ze mij echt niet elk uur wakker gemaakt, tegen 2 uur ofzo kwam ik uit de narcose, daarna ben ik ook zo weer gewoon in slaap gevallen en hebben ze mij de volgende ochtend lekker laten slapen terwijl de rest al wel ontbijt en alles kreeg..
Volgende dag, na een andere kamer, alleen maar ouderen
Maar ook daar werd je 's nachts toch wel echt met rust gelaten tenzij je dus op het knopje drukte ofzo.. Werd wel eens om het hoekje gekeken (dat moet toch wel..
) maar niet storend ofzo....Echt meid, laat het allemaal lekker over je heen komen, al is dat heel lastig als je weet dat het eraan zit te komen en dan ga je van alles in je hoofd halen.. Maar echt het komt allemaal goed!! Je bent in goede handen!!

vastleggen en niet vertellen waarom