Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
axeltje schreef:Billie1, ik krijg zo vaak te horen dat ik gevaarlijke hobby's heb (paardrijden en motorrijden), en dan reageerde ik inderdaad door te zeggen dat ik ook theezakjes kan vouwen en vervolgens onder de bus kan komen. Maarja, je kan dus ook borstkanker krijgen...
Gelukkig blijf je nadat je kanker hebt gehad onder controle staan. Helaas ken ik zelf ook iemand die schoon was, en zo'n jaar later alsnog is overleden. Gelukkig ken ik ook een aantal mensen die toch echt al een aantal jaren "schoon" zijn.
Momenteel krijg ik dus nog chemotherapie, gelukkig heb ik daar niet heel veel last van, dus ik ga ook nu, gewoon door met leven!
) en onder de bus komen als je naar je werk gaat.
Vijf jaar geleden hebben ze weer iets uit haar borst gehaald, een soort cyste, maar daar zaten geen kankercellen in. Dit jaar zijn tijdens een darmonderzoek weer twee cycsten verwijderd, waar wel al kanker cellen in gevonden zijn, maar die nog geen tumor o.i.d. vormden.

....van de huidige generatie heeft zijn vader dan toevallig nog net bijna een half jaartje pensioen meegepakt maar 1 broer is rond zijn 35e aan kanker overleden, een andere rond zijn 50e, en nu is er nog 1 broer over (nakomertje) die ook maar moet afwachten hoe ver hij komt 
Billie1 schreef:... Maar mijn gevoel zegt toch dat als 'het' eenmaal geactiveerd is, het gewoon klaar is...
.
.
.... pmarena schreef:Zo daar ben je ook fraai mee zeg
Ik vraag me eigenlijk af of je daar zelf ook achteraan kunt gaan, als er veel kanker in de familie voor komt?
Zeker bij vriendlief, de mannen daar gaan al generaties lang vroeg de pijp uit, er zijn nooit opa's daar....van de huidige generatie heeft zijn vader dan toevallig nog net bijna een half jaartje pensioen meegepakt maar 1 broer is rond zijn 35e aan kanker overleden, een andere rond zijn 50e, en nu is er nog 1 broer over (nakomertje) die ook maar moet afwachten hoe ver hij komt
Met zo'n familie-geschiedenis met kanker / vroeg overlijden mag je je toch wat zorgen maken denk ik en is het toch eigenlijk van de zotten als je niet extra alert bent? Ik vind het zo maf....