[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Diana_14

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:04

Ik heb sinds 10 maanden een navelpiercing.
De piercing is bij het onderste gaatje nog steeds onrustig, hij zit dan vast en er komt rommel uit.
Als ik ergens tegen aankom begint hij direct te bloeden.
Was bang dat de piercing eruit groeit, dus ben laatst bij 2 verschillende piercers wezen vragen,
Beide zeiden ze dat ik de piercing tijd moet geven. Maar vind het aardig lang duren.

Dus... Heeft iemand misschien een tip om het genezen te versnellen?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:30

Je kan de genezing niet versnellen, je moet gewoon lief zijn voor je piercing, misschien hier en daar een zoutbadje doen.
Als zij zeggen dat je de piercing tijd moet geven dan hebben ze gelijk. Navelpiercings kunnen (let op ik zeg kunnen het hoeft niet) vervelende piercings zijn omdat ze op zo'n beweegbare plek zitten.

Misschien kan je niet tegen het materiaal wat er in zit, ben je pierced met Titanium of CS?

Diana_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:32

Ik heb er een in van cs. 10mm, maar het staafje steekt een klein stukje uit.
Zou een staafje van 8mm beter zijn?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:40

Ik ben ook weer van de partij :):)
Mijn navelpiercing ziet er steeds rustiger uit, maar zal nog vast lang niet genezen zijn :n

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 13:55

Diana_14: Vraag eens of ze er een staafje van Titanium in willen zetten, ik kan persoonlijk slecht tegen CS en er zijn veel mensen die daar problemen mee hebben. Ik denk dat 10mm wel lang genoeg is hoor, denk dat 8mm net te krap wordt maar dat kan een piercer het beste zien.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:13

ik kom ook even langs :+
mn stretches zijn 6 mm maar ik zit te denken om toch door te gaan naar 8 mm maar ik twijfel.
vinden jullie dat het in/bij mn oor past of juist niet?
Afbeelding

Natasja_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 14:46

Loesje88 schreef:
Natasja_87 schreef:
Nog ff een keer mijn vraag :)

ik heb ongeveer 2 maanden geleden mijn traguspiercing laten zetten, maar sinds een week ongeveer heb ik een bultje onder m'n piercing. Het doet ook pijn als ik erop lig.. is het een ontsteking/vochtbultje/wild vlees? En kan dit veel kwaad? En vooral.. gaat het vanzelf weg of is het verstandig om naar m'n piercer te gaan?

Ik heb dit ook gehad en ben hiermee naar mn piercer gegaan. Aanvankelijk moest ik het extra schoonmaken (daarvoor kreeg ik een of ander blauw goedje mee).
Toen het daarmee niet over ging kreeg ik een aggresief wit goedje mee, waarmee ik die bult 2x per dag moest aanstippen. Dat heeft uiteindelijk het bultje 'weggevreten' en nu is het heel mooi en rustig :)

Nu heb ik geeeeen idee hoe dat spul heet , dus of je hier wat aan hebt..? :') Maar ik zeg, terug naar de piercer :)

Ik ben vandaag even terug geweest en het was een vochtbultje, niets aan te doen volgens haar en moet het nu gewoon goed schoonmaken en dan verdwijnt hij vanzelf :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:02

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:36

hahaha tuurlijk doe ik dat :+

@Myryana, die site bodyartforms is echt gaaf!!!! allemaal half tone <3

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 17:46

Ja inderdaad ;) Ik ben echt heel erg gek op BAF.. wacht op dit moment ook nog steeds op een pakketje van hun dat wel erg lang onderweg is weer.. nou ja zal wel weer bij de Douane liggen denk ik.

Heb even gekeken en heb daar al 2,711,48 USD besteed (daar zitten ook cadeautjes bij voor andere mensen hoor!) maar dat is toch wel heel veel :o

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 19:11

Heei.
M''n helix is ontstoken,
Moet ik nu zo''n zoutbadje maken?
is het dan slim als ik dat dan op een watje doe ofzo, of een doekje, en dat een paar minuten tegen me oor houden?
en dan afspoelen?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 19:13

casperzazoe schreef:
Jilletje, neem aan dat je eerst nog de 7mm doet. Als je dat nog leuk vind ga je gewoon naar de 8 toch? :)

ik heb even een vraagje over deze tunnels. ik wilze als mn oor op 4mm is, maar dr kan geen achterkantje af. Hoe groot moet ik ze dan bestellen zodat ik ze er normaal in krijg?
http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=5685
http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=5401

Gewoon je eigen maat, die zachte siliconendingetjes vouw je toch dubbel om ze in je oor te krijgen :j

Myryana dat is een hoop geld ja := ze hadden laatst ook wat leuke dingen in de sale.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 19:56

nikkialex schreef:
Heei.
M''n helix is ontstoken,
is het dan slim als ik dat dan op een watje doe ofzo, of een doekje, en dat een paar minuten tegen me oor houden?
en dan afspoelen?

Heb je nou nog het vorige topic niet terug gelezen? Daar kan je alle info vinden die je nodig hebt.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:08

Fiffill schreef:
casperzazoe schreef:
Jilletje, neem aan dat je eerst nog de 7mm doet. Als je dat nog leuk vind ga je gewoon naar de 8 toch? :)

ik heb even een vraagje over deze tunnels. ik wilze als mn oor op 4mm is, maar dr kan geen achterkantje af. Hoe groot moet ik ze dan bestellen zodat ik ze er normaal in krijg?
http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=5685
http://www.crazy-factory.com/product_in ... ts_id=5401

Gewoon je eigen maat, die zachte siliconendingetjes vouw je toch dubbel om ze in je oor te krijgen :j

Myryana dat is een hoop geld ja := ze hadden laatst ook wat leuke dingen in de sale.

oja dat kun je vouwen he, dankje!

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:15

nikkialex schreef:
Heei.
M''n helix is ontstoken,
en dan afspoelen?

Je kunt nog 100 keer deze vraag stellen, maar ik geloof dat er genoeg mensen op je hebben gereageerd. Nu moet je zelf kijken wat je met die reacties gaat doen... Het heeft geen zin om hier telkens dezelfde vraag te stellen als je toch niets met de antwoorden doet.
Het beste kun je gewoon het vorige topic terug lezen, daar staat alle informatie in............ ;)

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:49

Mariettjj schreef:
De eerste keer eraf halen is idd meestal wat lastig. Zoals mayniac kun je idd het beste proberen met draaien en trekken het wat los te friemelen.

Jeeeej ik heb mn traguspiercing! Vanmorgen om half 11 laten zetten. Vond het erg mee vallen en voel hem nu ook helemaal niet. Ben benieuwd hoe die het gaat doen. Hoop dat ie niet gaat rommelen of dat ik een bultje krijg. Weet van me helix dat die nog een mooie tijd heeft lopen klieren..

Gaaaaf! Ik wil ook zo graag een traguspiercing, maar ik mag het pas vanaf mijn 18e van mijn ouders.. ze vinden in elk oor 3 oorbellen gaatjes al weg genoeg...
Maar het lijkt me stiekem wel pijnlijk haha...

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 23:01

Bij mij viel het echt heel erg mee! Had het veel erger verwacht. Prikje is even vervelend, maar verder niet heel pijnlijk. Het ringetje er doorheen doen vond ik irritanter eignelijk :o Ik heb tot nu toe ook nog helemaal geen last ervan gehad en kon er ook gewoon op slapen (hopen dat het zo blijft!).

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 23:17

Ik vond mijn tragus echt mijn aller makkelijkste piercing ever, tepels... tjah dat doe ik nooit meer, al mis ik ze wel..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 10:28

Ruby1995 schreef:
Mariettjj schreef:
De eerste keer eraf halen is idd meestal wat lastig. Zoals mayniac kun je idd het beste proberen met draaien en trekken het wat los te friemelen.

Jeeeej ik heb mn traguspiercing! Vanmorgen om half 11 laten zetten. Vond het erg mee vallen en voel hem nu ook helemaal niet. Ben benieuwd hoe die het gaat doen. Hoop dat ie niet gaat rommelen of dat ik een bultje krijg. Weet van me helix dat die nog een mooie tijd heeft lopen klieren..

Gaaaaf! Ik wil ook zo graag een traguspiercing, maar ik mag het pas vanaf mijn 18e van mijn ouders.. ze vinden in elk oor 3 oorbellen gaatjes al weg genoeg...
Maar het lijkt me stiekem wel pijnlijk haha...

Ik voelde er niks van.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 10:31

Iemand enig idee of er ergens in omgeving Amersfoort/Utrecht een winkel zit met een ruim assortiment aan piercings?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 10:40

Ik weet dat Magic Piercing redelijk wat sieraden heeft en Tom kan ook veel bestellen, dus daar kan je langs gaan..

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 10:49

Iemand ervaring met een rook piercing? en een piercing tussen helix en oorbel in ( zo halverwege je oor ) ( op de plek waar je een conch kan laten zetten maar dan aan de buitenkant van je oor, in die strook waar ook helix zit ) Kan nergens een voorbeeld met naam van vinden

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:25

Die laatste die je bedoelt noemt men ook gewoon een helix.. dat geld eigenlijk voor die kraakbeenstrip daar ;)

Ik heb zelf slechte ervaringen met kraakbeenpiercings maar dat komt omdat mijn oor nogal raar doet daarmee..

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 11:38

Bedankt Myryana! Weet jij toevallig ook of ze daar een beetje aparte dingen hebben? Hoeft niet heel extreem apart te zijn hoor, maar mijn ervaring met piercing shops is dat ze meer de standaard CS en Titanium dingetjes verkopen en vaak maar een hele kleine collectie "leuks" hebben liggen.

Het gaat mij voornamelijk om spirals/plugs.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 12:46

Ben al heel lang niet meer bij Tom geweest dus heb eigenlijk geen idee eerlijk gezegd.