Foundation die niet smelt

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:36

Ik gebruik Fit Me van Maybelline (lichte foundation en poeder) en daar ben ik erg tevreden over ook bij heet weer.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:38

Oriflame :j

Geryon

Re: Foundation die niet smelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:46

Lekker geen foundation op doen! Waarom niet?
Je wordt dan wat bruiner, waardoor oneffenheden minder opvallen.
Zon helpt vaak ontzettend goed tegen oneffenheden!
Dus maak juist gebruik van je vakantie!

Ik snap wel dat je 's avonds met uiteten foundation op zou willen doen, maar zelf gebruik ik het niet (eigenlijk kan ik het ook niet zo heel goed begrijpen, ben zelf ook heel onzeker), dus heb geen tips voor je wat betreft foundation.

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:53

Ik denk dat alle foundation wel 'smelt' Oftewel als je zweet loopt het gewoon van je gezicht af. En dat is met alle foundations.
Om heel eerlijk te zijn zou ik alleen wat poeder tegen het glimmen op doen, maar het allerbeste kun je gewoon lekker met een glimmend hoofd van de zonnebrandcrème gaan rondlopen.

Dat scheelt ook weer als je terugkomt!

Denicee_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 12:53

Ik gebruik meestal studio sculpt, met spf 15, van MAC als het warmer is en blijft bij mij altijd goed zitten :j

Die tip van deodorant moet je absoluut niet doen! Deodorant wordt op het gezicht 'gedept' om zweten tegen te gaan, en daardoor zweet je minder snel en blijft het beter zitten, maar je huid wordt dan echt gedicht, kan vrijwel niet meer ademenen, porieen gaan zich verstoppen en je zal er ontzettend snel een een onzuivere huid van krijgen. Sterren gebruiken dit bvb op de rode loper om het glanzen van de huid tegen te gaan, maar ondergaan daarna wel een ontzettende huid zuivering om de huid gezond te houden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 14:49

Bonjoy schreef:
Als je een goedkopere van de Kruidvat wil, zou ik eerder kijken naar Catrice dan Essence ;) De Photo Finish van Catrice is best fijn, heb hem hier ook wel liggen.

Bedoelde die van Catrice idd, als ik door mijn Pupa heen ben bestel ik deze. Essence vind ik troep.

Kimbey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:00

Denicee_x Dit wist ik niet! Heb het gehoord op een youtube filmpje, van volgensmij Beautygloss.

StAppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:07

De sunmake-up van Lancaster is ook heel fijn, deze is wel niet echt dekkend, het geeft je net een donkerder tintje alsof je al even in de zon hebt gezeten en heeft een spf 15 ( vanaf spf 30 ben je pas echt goed beschermd) Met een camouflage eronder kun je plaatselijk camoufleren en met een bronzing poeder maak je hem net iets matter.

iloveiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 16:10

DNIEZE schreef:
In de zon moet je eigenlijk geen foundation opdoen, je krijgt dan enorme vlekken in je gezicht want foundation en zon is geen goede combinatie!

Dat is inderdaad niet waar :j In de meeste foundation zitten geen zonnebrandcreme dus je kan zelf met foundation op nog iet wat bruiner worden :)