Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

maar goed jij wilde zelf ook wachten tot morgen. Dus je zou je wel niet zo veel zorgen maken
.
Ik had me hier ook niet mee af laten schepen, heb de afgelopen 2 jaar ongeveer 30 blaasintstekingen gehad en elke keer weer ben ik in staat om een moord te plegen van pijn en ellende... Het is idd de bedoeling dat ze je helpen vóórdat je krom loopt want dan is de ergste schade al geleden. Maargoed als je er zelf mee akkoord gaat is dat jouw keuze en wens ik je veel sterkte vannacht. Blijf drinken ondanks de pijn van t plassen. mick75 schreef:Kwanyin, het Nederlandse nachtartsensysteem is anders dan in Belgie. Hier laten ze je gerust een nacht (of een heel weekend als het zo uitkomt) creperen van de pijn met aantoonbare ontstekingen of erger, omdat ze willen stimuleren dat mensen zich goed beseffen wat zorg wel helemaal niet kost.
Met een acute Haldol-vergiftiging (bleek ik niet tegen te kunnen, was geen overdosis) hebben ze me ook gewoon weggestuurd, geen spoed. Kon wel wachten tot na het weekend. Later die nacht ben ik met de ambulance opgehaald omdat ik in shock was geraakt. Als ik toen alleen was geweest was ik er nu niet meer.
mick75 schreef:Kwanyin, het Nederlandse nachtartsensysteem is anders dan in Belgie. Hier laten ze je gerust een nacht (of een heel weekend als het zo uitkomt) creperen van de pijn met aantoonbare ontstekingen of erger, omdat ze willen stimuleren dat mensen zich goed beseffen wat zorg wel helemaal niet kost.
Met een acute Haldol-vergiftiging (bleek ik niet tegen te kunnen, was geen overdosis) hebben ze me ook gewoon weggestuurd, geen spoed. Kon wel wachten tot na het weekend. Later die nacht ben ik met de ambulance opgehaald omdat ik in shock was geraakt. Als ik toen alleen was geweest was ik er nu niet meer.

mick75 schreef:Kwanyin, het Nederlandse nachtartsensysteem is anders dan in Belgie. Hier laten ze je gerust een nacht (of een heel weekend als het zo uitkomt) creperen van de pijn met aantoonbare ontstekingen of erger, omdat ze willen stimuleren dat mensen zich goed beseffen wat zorg wel helemaal niet kost.
)
.
. Mars schreef:Jeetje, wat een heftig verhaal
helaas heb ik vergelijkbare ervaring met de HAP, hoe vaak ze me wel niet probeerden af te schepen met 'nog een nachtje aankijken' als ik weer eens belde met blaasontstekingsklachten. Zelfs toen ik op t zelfde moment Pfeiffer had, een weerstand van 0,0 en het gevaar van nierbekkenontsteking op de loer...Heb daardoor wel voor mezelf leren opkomen op dat gebied door dat niet te pikken en in ieder geval een urinecheck te eisen... Inmiddels dus bijna chronische blaasontsteking en onder behandeling van een uroloog.
Fred_Kroket schreef:Nienke89 schreef:Naar de HAP wordt hem niet heb geen vervoer... Kan natuurlijk wel even bellen, ga dat direct doen en idd veel drinken en paracetamolletje nemen.
Vitamine C tabletten hebben wel ook nog wel liggen. Heb geen tik in mijn buik gehad.
Gatver die verhalen over nierbekken ontsteking zijn niet echt ht fijn om te lezen op dit tijdstip haha.
Als je een ibuprofen hebt (of ontstekingsremmer) is eigenlijk fijner. Heb je die? Echt veel drinken hoor, gewoon dwingen om elke 5 minuten bijvoorbeeld 10 grote slokken te nemen uit een fles.
Veel sterkte!!