Ja, maar ik pik heel veel indrukken op gedurende een dag en kan daardoor soms ook moeilijk uitrusten, omdat ze in mijn hoofd blijven hangen. Ik slaap alleen goed als ik echt een heel strak ritme op heb gebouwd en veel structuur heb.
Ireen_
Geplaatst: 14-07-12 08:31
Sjors schreef:
Ik heb ook vaak dat ik moe wakker word, terwijl ik toch 11/12u geslapen heb (ja ik slaap zo uit tot 12u ) Ben toch wel benieuwd waar die enquête gebleven is
Van te veel slaap kun je ook erg moe zijn!
Ik ben wel een ochtend mens eigenlijk, ben alleen moe als ik echt vroeg op moet staan (voor 6 uur). Dan ben ik ook de hele dag moe, ondanks dat ik evenveel uur geslapen heb door bijv. vroeger naar bed te gaan. Nu ik verhuisd ben en dichter bij mijn werk woon hoef ik nooit meer eerder dan 6.45 op te staan, heb ook veel meer energie!
Ik krijg altijd hoofdpijn als ik te lang uit slaap, langer dan tot 9 uur kan ik ook echt niet!
DeSprinkhaan
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-12 10:18
Voor de duidelijkheid, momenteel is er alleen nog maar een poll. De enquete komt nog (eerst wilde ik kijken naar wat voor reacties er in het topic komen, om niets te vergeten) We gaan echter eerder op vakantie dan geplant (maandag al in plaats van donderdag), dus ik kan het pas volgende week afmaken. Mag morgen niet meer op de computer
xJess
Geplaatst: 14-07-12 17:54
Ja, en ik moet echt minimaal 10 uur in één nacht slapen. Een of twee dagen kan ik wel minder doen, maar de dag(en) daarna slaap ik dat dan gelijk weer bij (ruim 12 uur slapen). Ik ben aan het eind van de dag ook vaak moe. Ik kan bijna niet later als 1 á 2 uur ('s nachts) naar bed, want dan val ik gewoon om van moeheid. En dat is niet normaal voor iemand van mijn leeftijd.