Hoogsensitief en op werkweek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Buffelo

Re: Hoogsensitief en op werkweek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:40

Dat denk ik ook TS dat 8 uur slapen moeilijk word, je kan ook altijd een lijntje nemen ;) grapje hoor! Heb je al een oplossing?

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 09:15

Maiska schreef:
Ik heb enkel een ervaring voor je.

In de 5de ben ik naar Rome geweest een week met school. Toen was er ook een meisje mee dat op onverwachte momenten flauw viel (weet niet of ze heeft wat jij hebt). Ze moest regelmatig drinken en eten en dan ging het goed. Totdat we op een dag in het Vaticaan waren. Daar voelde ze het opkomen en viel net buiten het Vaticaan flauw op de trappen. Nouja, gelukkig werd ze opgevangen, en wie kan dat nou zeggen, flauwvallen voor het Vaticaan? ;)

Maar ik snap dat het heel vervelend voor je is. Misschien proberen je rust op tijd te pakken, veel slapen, aangeven aan mensen als iets veel voor je is, praten over dingen die je ziet of opvallen zodat je het uit je hoofd hebt? En verder weet ik het niet qua medicijnen, maar test ze wel eerst uit voor je ze meeneemt en lees de bijsluiter goed. Maar das een vrij algemeen advies :)

Wat vervelend! Rome is idd ook een zware werkweek. Ik vind het wel dapper dat ze is mee gegaan.

Dat praten is misschien wel een goede tip! Dank je wel!

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 09:15

Buffelo schreef:
Dat denk ik ook TS dat 8 uur slapen moeilijk word, je kan ook altijd een lijntje nemen ;) grapje hoor! Heb je al een oplossing?

Oja, natuurlijk. Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! :Y)

Ik heb nog niet echt een oplossing. Wel een paar tips waarmee ik iets kan doen, maar qua medicijnen of voeding nog niet.