Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nicky84 schreef:Sorry, ik schop dit topic even open![]()
Ik heb zelf giga last van mn -ja, wat is het- enkel/kuit en de spier die daar langs loopt. Vooral na een tijd draven.
Zouden deze beugels hier ook geschikt voor zijn? Ik wordt er een beetje tureluurs van
Nicky84 schreef:Sorry, ik schop dit topic even open![]()
Ik heb zelf giga last van mn -ja, wat is het- enkel/kuit en de spier die daar langs loopt. Vooral na een tijd draven.
Zouden deze beugels hier ook geschikt voor zijn? Ik wordt er een beetje tureluurs van
Evelyne79 schreef:Nicky84 schreef:Sorry, ik schop dit topic even open![]()
Waar woon je ergens? je mag ze gerust bij mij een keer komen testen. Ik heb de GPG Pro Grip

Loetie84 schreef:Nicky84 schreef:Sorry, ik schop dit topic even open![]()
Bedoel je dat je 'spierpijn' in je kuiten hebt van het oprekken van de kuitspier met rijden door het uitdrukken van je hakken? Want dan denk ik niet dat bow balance werkt voor je. Ik heb namelijk meer last van mijn kuiten met dezen beugels omdat ik juist makkelijker mijn hakken uit kan drukken en ik dus meer mijn kuiten oprek dan voorheen.
Maar misschien begrijp ik je wel helemaal verkeerd en heb je er wel wat aan
Naja, na 15 min draven ofzo. Heb mn beugels lang genoeg, nog een gaatje langer en dan moet ik op mn tenen rijden
Nicky84 schreef:Ik weet niet zo goed hoe ik t uit moet leggen, en mn instructrice wordt ook gek haha. Het is zeurende pijn en als ik te lang doorrijd wordt mn enkel/kuit gevoelloos en dan zwikt het.
Ik sta elke ochtend al een stuk of 20 keer op mijn tenen. Verder kreeg ik de tip om veel op mijn tenen te lopen als ik thuis ben. Bij de fysio moest ik ook op een balanceboard staan: http://www.fysio-shop.nl/contents/media ... sissel.jpg ik heb er nu zelf ook een (van de Lidl
)
maar ze hebben dus wel die veerkracht er inzitten!
WendyBZ schreef:Jeej, een lotgenoot![]()
Ik sta elke ochtend al een stuk of 20 keer op mijn tenen. Verder kreeg ik de tip om veel op mijn tenen te lopen als ik thuis ben. Bij de fysio moest ik ook op een balanceboard staan: http://www.fysio-shop.nl/contents/media ... sissel.jpg ik heb er nu zelf ook een (van de Lidl
)