Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
echt heel goed dat je het hier van je afschrijft. Blijf er over praten, dat helpt. Nee, dit is zéker niet jouw schuld en niemand kan het jou kwalijk nemen ook. Mae schreef:NIETS, maar dan ook helmaal NIETS, geef iemand het recht om jouw lichaam aan te raken en/of binnen te dringen. Hoe dronken je ook bent, hoe ver heen ook, al loop je in je blote kont op straat, dat geeft nooit of te nimmer het recht om zoiets te doen.

Hopelijk kun je dit een plekje geven 
sallandval schreef:jeetje TS wat een verhaal...echt heel goed dat je het hier van je afschrijft. Blijf er over praten, dat helpt. Nee, dit is zéker niet jouw schuld en niemand kan het jou kwalijk nemen ook.
Wat ik me nog afvroeg: waarom ben je 's ochtends weggegaan en niet meteen. 'Dwong' hij je om te blijven of was je te bang om weg te gaan? Kon je eigenlijk wel slapen?
EMDR is een goede tips, dat kan helpen bij de verwerking. Misschien zou een cursus zelfverdediging kunnen helpen om je weer wat veiliger te voelen in het dagelijks leven.
Tuinhek schreef:Waarom ik niet meteen ben weggegaan, tja.. Ik heb het geprobeerd toen hij sliep, maar toen werd hij wakker en begon het allemaal weer opnieuw en hij heeft me de hele tijd zo vast gehouden dat ik me amper kon bewegen. Geslapen heb ik sowieso niet, want het heeft geduurt van dat we bij hem waren (half 5 's ochtends, oeps..) tot een uur of 8. Daarna heb ik direct mn spullen gepakt en ben ik weggegaan.
EMDR zal ik eens googelen. Iedereen, nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve reacties en pb's.
ShauniBef schreef:Jeetje.. Sterkte zeg..
Ontzettend klote... En wat een ENORME klootzak is hij zeg...... Heeft hij ook gezegd wat hem in hemelsnaam bezielde?!?!?!?!
!
ShauniBef schreef:Goedzo! En nu moet je hem negeren.. Geen aandacht meer aan besteden.. Hou jezelf sterk...!
Als je wil praten, mag je altijd pben

..
heel veel sterkte voor jou en je ouders