Aangerand en verkracht door een 'vriend'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 10:32

Wat ontzettend verschrikkelijk TS!
Sterkte gewenst, goed dat je al de stappen hebt gezet om het je ouders te vertellen en het hier van je af kan schrijven. Lijkt me erg belangrijk dat je erover kunt praten / schrijven.

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 10:37

Jeetje meid..
het is totaal niet joun eigen schuld, en je bent een sterke meid om het tegen je ouders te vertellen.
Wens je veel sterkte met de aangifte en het proces daarna..
probeer echt te praten met iemand die je vertrouwd..

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 10:39

Petje af voor je dat je hier je verhaal neer gezet hebt.En natuurlijk verschrikkelijk dat het je overkomen is en geloof me uiteindelijk kom je er sterker uit dan dat je er in ging.
Het kost tijd,het moet ene plekje vinden maar juist door dit topic en de aangifte is het herstel begonnen.Je zet de deur open om het een plaats te geven al heb je dat nog niet zelf door.
Heel veel sterkte woensdag.Zorg wel dat er iemand mee gaat die je na afloop kan opvangen.Het is niet niks om alles te moeten vertellen en waarschijnlijk herbeleven dus zorg voor een grote schouder en steun naast je.

holandia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 10:39

Ach meis toch, wat een vreselijk verhaal. Jij moet je zeker niet schuldig gaan voelen wat je kan er echt niets aan doen. Als je niet eens lekker een boodschap kan doen zou ik wel vragen om slachtofferhulp. Volgens mij kan je dat wel gebruiken. Straks als de tijd rijp, is vind jij gewoon een hele lieve jongen die om jou geeft no matter what. Geef je zelf de tijd maar voor nu wens ik je sterkte met het verwerken van deze vreselijke gebeurtenis en zorg dat die zak nergens mee weg komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 10:40

Ik vind het ook ontzettend knap dat je het aan je ouders hebt verteld en aangifte gaat doen. Dat laat toch zien dat je een sterke vrouw bent! Het is echt niet jouw schuld, hij is hier de schuldige.
Sterkte ermee!

dito

Re: Aangerand en verkracht door een 'vriend'

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 10:45

Heel knap dat je je verhaal hier neerzet...respect daarvoor! Ik denk dat het goed is voor de verwerking. Helaas kun je bij dit soort situaties niet aan de buitenkant zien wat iemand heeft mee gemaakt. Weet voor jezelf dat je echt geen schuld hieraan bent maar dat heb je al door meerdere reacties hier boven gelezen. Dit heeft een impact op je leven nu maar zal je ook wel even een rode draad in je leven blijven. Blijf open en blijf praten, betrek je vriendinnen hierin is wel heel belangrijk, ook als je een keer anders kan reageren weten ze er vanaf! Sterkte ook met de aangifte. Hoop dat alles goed gaat verlopen voor je en onthou dan jij geen schuldige bent hierin!

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 10:53

héél veel succes woensdag en met het verwerken hiervan :(:)

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 10:56

Wat goed van je dat je het aan je ouders verteld hebt!! Die ransbak had van je af moeten blijven!
Hij weet schijnbaar dondersgoed wat hij gedaan heeft anders bied die zijn excuus niet aan via whatsapp..

Heel veel sterkte de komende tijd.. En succes woensdag!

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 11:22

Meid, een troost van een lotgenoot: je zal het langzaamaan verwerken. Dat kan even duren, want het is niet niks. Als het je gaat hinderen (dat je dus geen boodschappen meer durft te doen), kan je heel goed hulp zoeken in de vorm van therapie. Voor mij heeft dat goed geholpen. Natuurlijk zal je het nooit echt vergeten, maar door het een plaatsje te geven kan je in ieder geval door met je leven.
Sterkte :(:)

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 15:58

Wat erg..!
Vind het erg knap dat je het hier hebt durven posten, en aan je ouders verteld hebt
Zoals velen voor mij gezegd hebben, het is echt niet je eigen schuld!

Heel veel sterkte meid :(:)

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 17:42

jeetje TS wat een verhaal... :(:) echt heel goed dat je het hier van je afschrijft. Blijf er over praten, dat helpt. Nee, dit is zéker niet jouw schuld en niemand kan het jou kwalijk nemen ook.

Wat ik me nog afvroeg: waarom ben je 's ochtends weggegaan en niet meteen. 'Dwong' hij je om te blijven of was je te bang om weg te gaan? Kon je eigenlijk wel slapen?

EMDR is een goede tips, dat kan helpen bij de verwerking. Misschien zou een cursus zelfverdediging kunnen helpen om je weer wat veiliger te voelen in het dagelijks leven.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 17:48

Mae schreef:
NIETS, maar dan ook helmaal NIETS, geef iemand het recht om jouw lichaam aan te raken en/of binnen te dringen. Hoe dronken je ook bent, hoe ver heen ook, al loop je in je blote kont op straat, dat geeft nooit of te nimmer het recht om zoiets te doen.

Amen :j

Heel veel sterkte TS :(:) Hopelijk kun je dit een plekje geven

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 17:48

NOOIT maar dan ook ECHT NOOIT aan jezelf twijfelen of dit je eigen schuld is meis!!
Dit is niet jouw schuld!! Echt niet! Vergeet dat nooit
Die vieze klootzak is hier diegene die 10000% schuld heeft

Heel goed dat je je verhaal gelijk hebt verteld aan je ouders :j
succes met de aangifte en geef jezelf ook goed de tijd om het te verwerken
Ik weet zeker dat alles weer goed komt want op mij kom je over als een sterke meid :)

Tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 19:31

sallandval schreef:
jeetje TS wat een verhaal... :(:) echt heel goed dat je het hier van je afschrijft. Blijf er over praten, dat helpt. Nee, dit is zéker niet jouw schuld en niemand kan het jou kwalijk nemen ook.

Wat ik me nog afvroeg: waarom ben je 's ochtends weggegaan en niet meteen. 'Dwong' hij je om te blijven of was je te bang om weg te gaan? Kon je eigenlijk wel slapen?

EMDR is een goede tips, dat kan helpen bij de verwerking. Misschien zou een cursus zelfverdediging kunnen helpen om je weer wat veiliger te voelen in het dagelijks leven.

Waarom ik niet meteen ben weggegaan, tja.. Ik heb het geprobeerd toen hij sliep, maar toen werd hij wakker en begon het allemaal weer opnieuw en hij heeft me de hele tijd zo vast gehouden dat ik me amper kon bewegen. Geslapen heb ik sowieso niet, want het heeft geduurt van dat we bij hem waren (half 5 's ochtends, oeps..) tot een uur of 8. Daarna heb ik direct mn spullen gepakt en ben ik weggegaan.

EMDR zal ik eens googelen. Iedereen, nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve reacties en pb's.

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 20:07

Tuinhek schreef:
Waarom ik niet meteen ben weggegaan, tja.. Ik heb het geprobeerd toen hij sliep, maar toen werd hij wakker en begon het allemaal weer opnieuw en hij heeft me de hele tijd zo vast gehouden dat ik me amper kon bewegen. Geslapen heb ik sowieso niet, want het heeft geduurt van dat we bij hem waren (half 5 's ochtends, oeps..) tot een uur of 8. Daarna heb ik direct mn spullen gepakt en ben ik weggegaan.

EMDR zal ik eens googelen. Iedereen, nogmaals heel erg bedankt voor alle lieve reacties en pb's.

vergeet vooral niet te melden bij je aangifte dat hij je dus in feite tegenhield om weg te gaan, dat is naast aanranding en verkrachting wellicht ook vrijheidsberoving...

Ik kan me voorstellen dat je heel bang bent geweest TS, heel veel sterkte.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 20:58

EMDR is heeft bij mij op andere vlakken heel goed geholpen!

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 21:05

jeeh wat een heftig verhaal. denk je ook iemand te kunnen vertrouwen.

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 21:14

Ik weet niet wat ik niet zeggen. Heel veel sterkte meis, als je ooit je ei kwijt wilt..

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 21:20

Jeetje.. Sterkte zeg..

Ontzettend klote... En wat een ENORME klootzak is hij zeg...... Heeft hij ook gezegd wat hem in hemelsnaam bezielde?!?!?!?!

Tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 22:30

ShauniBef schreef:
Jeetje.. Sterkte zeg..

Ontzettend klote... En wat een ENORME klootzak is hij zeg...... Heeft hij ook gezegd wat hem in hemelsnaam bezielde?!?!?!?!

Ja, hij heeft me nog gewhatsapp't dat het hem speet, dat hij me nooit heeft willen kwetsen, dat 'het niet tot hem door drong' (hoe kan het niet tot iemand doordringen als ik m van me af probeer te meppen, maargoed), en dat hij me niet kwijt wil.

Ik heb gezegd: het kan me niet schelen dat het je spijt, je hebt me allang gekwetst, bullshit dat het niet tot je doordrong en je bent me allang al kwijt, en nou opgerot.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 22:42

Goedzo! En nu moet je hem negeren.. Geen aandacht meer aan besteden.. Hou jezelf sterk... :(:) !
Als je wil praten, mag je altijd pben :j

Tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 22:48

ShauniBef schreef:
Goedzo! En nu moet je hem negeren.. Geen aandacht meer aan besteden.. Hou jezelf sterk... :(:) !
Als je wil praten, mag je altijd pben :j

Dankjewel! :o

Goh, met jou heb ik nog wel eens gezellig gekletst in een bepaald topic, en met enkele anderen hier ook nog. Jullie moesten eens weten.. Vreemd idee, haha.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 22:50

Dan is het voor jou misschien ook wel makkelijker om met mij te praten.. Als je mij al kent.. En mij aardig vind :') ..

Als het helpt, gewoon doen :)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 22:51

hoe vreselijk dit, knap dat je het hier opschrijft, knap dat je het aan je ouders verteld hebt.
ik wil je veel sterkte wensen bij het aangeven, dat is echt niet zomaar iets.. je zal heel gedetailleerd moeten vertellen wat je meegemaakt hebt en dat zal er flink inhakken bij je. de tip om echt hulp te zoeken is hier al gegeven en ik geef m je ook. ik heb in mijn directe omgeving iemand die misbruikt is en zie de gevolgen hiervan een behoorlijke invloed hebben op iemands leven...en dat van het hele gezin.
ik wil je vragen om jezelf niet meer de schuld te geven van dit gebeuren, denk beter van jezelf,je hebt niets verkeerd gedaan :(:) heel veel sterkte voor jou en je ouders

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 22:58

Jeetje, wat een verhaal!

Het is zeker niet jou schuld!

Succes bij de politie woensdag en heel veel sterkte.